تقاضای رسانه های انگلیسی برای جریمه آقای خاص

به گزارش مجله عکس، ژوزه مورینیو جلسه مخفیانه با بازیکنان تاتنهام برگزار نموده و با وجود اینکه پذیرفته کار اشتباهی انجام داده اما رسانه های انگلیسی خواستار جریمه او هستند.

تقاضای رسانه های انگلیسی برای جریمه آقای خاص

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، ژوزه مورینیو که مدت زیادی نیست سرمربی تیم فوتبال تاتنهام شده علاقه خاصی به ایجاد جنجال دارد و در جدیدترین اتفاقی که رقم زده باعث شده تا بسیاری از رسانه های جهان از کاری که او انجام داده ابراز تعجب نمایند و اخبار متفاوتی در این باره روی خط خبری خود قرار دهند.

آقای خاص روز سه شنبه هفته جاری در شرایطی که توصیه اکیدی بر رعایت قرنطینه خانگی برای نابودی ویروس کرونا صورت گرفته اقدام به برگزاری جلسه ای مشترک با بازیکنان خود در یکی از پارک های لندن نموده است.

پس از آنکه این جلسه مخفیانه لو رفته او در مصاحبه با رسانه ها پذیرفته که کار اشتباهی انجام داده و دلیل آن را احتیاج بازیکنان تیمش به حفظ انگیزه عنوان نموده است تا دچار جریمه نگردد.

با این وجود بسیاری رسانه ها و کارشناسان انگلیسی خواستار جریمه مورینیو شده اند که بازیکنان تیمش را به پارک دعوت و جلسه پنهانی با آن ها برگزار گرده است. باید دید تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال انگلیس برای برخورد با سرمربی خاطی تاتنهام چیست و او به خاطر توجه نکردن به توصیه های پزشکی برای قطع زنجیره همه گیری کرونا مشمول جریمه می گردد.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 959

به "تقاضای رسانه های انگلیسی برای جریمه آقای خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای رسانه های انگلیسی برای جریمه آقای خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید