کوشش انگلیس برای از سرگیری پرواز ها به آمریکا

به گزارش مجله عکس، مقامات دولتی انگلیس در کوشش هستند تا دولت آمریکا را متقاعد به از سرگیری پرواز های میان 2 کشور نمایند.

کوشش انگلیس برای از سرگیری پرواز ها به آمریکا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انگلیس در کوشش است مقامات کاخ سفید را ترغیب کند پرواز های خود را به این کشور از سر بگیرند.

خبرگزاری رویترز روز آدینه به نقل از یک منبع ناشناس بیان کرد لندن در کوشش است تا واشنگتن را متقاعد کنند تا پرواز های میان دو کشور از سر گرفته گردد و محدودیت های پروازی را از میان بردارد. گفته می گردد مقامات انگلیس با اعضای دولت دونالد ترامپ چندین دور مصاحبه را صورت داده، اما تا به امروز بیانیه ای رسمی در این خصوص صادر نشده است.

یک مقام دولتی انگلیس در این باره گفت آغاز مجدد پرواز های میان دو کشور از اهمیت حیاتی برای بهبود مالی انگلیس و ایالات متحده، صنعت هواپیمایی و اتباع انگلیسی برخوردار است. مقامات انگلیسی به دنبال حل این مسئله هستند.

در حال حاضر تنها سفر اتباع یا شهروندان آمریکایی از انگلیس و دیگر کشور های اروپایی مجاز شمرده می گردد. در حالی که سایر کشور های اروپایی مرز های خود را به روی مسافران آمریکایی بسته اند، انگلیس شرط قرنطینه 14 روزه را برای ورود به این کشور مشخص نموده است.

خبرگزاری بلومبرگ در 10 دسامبر گزارش داد شورای امنیت ملی و مقامات شورای اقتصاد ملی آمریکا در حال آنالیز امکان اجازه به مسافران از انگلیس، چندین کشور اروپایی و برزیل برای ورود به ایالات متحده هستند. پایگاه تلگراف پیشتر گزارش داد دونالد ترامپ احتمالا هفته آینده ممنوعیت سفر میان آمریکا و انگلیس را لغو می نماید.

بر اساس داده های ارائه شده توسط دانشگاه جان هاپکینز تا به امروز، ایالات متحده با بیش از 17.4 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا و دست کم 313 مورد مرگ ناشی از این بیماری کماکان در صدر کشور های جهان قرار گرفته است. طبق گزارش مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپا نیز در این قاره تقریباً 70 میلیون مورد ابتلا به کرونا به ثبت رسیده که از این تعداد 1.6 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1423

به "کوشش انگلیس برای از سرگیری پرواز ها به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش انگلیس برای از سرگیری پرواز ها به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید