فراوری سالانه 14.8 میلیون عدد ماسک و 8 میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فراوری سالانه حدود 14 میلیون و 800 هزار عدد انوع ماسک های محافظتی و البسه بیمارستانی توسط واحدهای فراوریی این استان اطلاع داد.

فراوری سالانه 14.8 میلیون عدد ماسک و 8 میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان

علی تشنه دل در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: سه واحد فراوریی در شهرک های صنعتی سمنان و گرمسار، در حال حاضر با ظرفیت فراوری سالانه 14 میلیون و 800 هزار عدد انوع ماسک و البسه بیمارستانی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: یک واحد فراوریی در سمنان با ظرفیت فراوری سالانه 6 میلیون انواع ماسک های محافظتی در برابر بیماری های تنفسی فعال است، همچنین دو واحد فراوریی نانوفناوران و پارسیان در شهرستان گرمسار نیز به ترتیب با ظرفیت فراوری سالانه هفت میلیون و یک میلیون و 800 هزار تن، انواع ماسک های محافظتی در برابر بیماری های تنفسی و البسه بیمارستانی فراوری می نمایند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از فراوری سالانه 8 میلیون بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده توسط واحد های فراوریی فعال در این استان اطلاع داد و گفت: واحد صنعتی فناور نقش جبه پارس در شهرک صنعتی سمنان سالانه 6 هزار تن انواع مواد ضد عفونی نماینده بر پایه الکل فراوری و روانه بازار می نماید.

تشنه دل گفت: واحد صنعتی هورام طب گرمسار نیز با ظرفیت فراوری سالانه 7 میلیون و 200 هزار عدد انواع مواد ضد عفونی نماینده بر پایه الکل وهمچنین واحد صنعتی کیمیا طیران زکریا در شهرستان شاهرود نیز با ظرفیت فراوری سالانه 432 هزار عدد بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده بر پایه الکل در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

وی اعلام نمود: واحد صنعتی پارس دارو طب در شهرستان گرمسار نیز با ظرفیت فراوری سالانه 140 هزار عدد بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده بر پایه هالوژن ها، کلر هگزیدین و آلدهیدها در حال حاضر فعال است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور و احتیاج ضروری به انواع مواد ضد عفونی نماینده دست، واحد صنعتی کندور، یکی از واحدهای فراوری محصولات بهداشتی و ضد عفونی نماینده، خط فراوری جدید خود را برای فراوری انواع مواد ضد عفونی نماینده دست بر پایه الکل راه اندازی نموده است و روزانه 15 هزار بطری انواع مواد ضد عفونی نماینده دست فراوری و روانه بازار می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 859

به "فراوری سالانه 14.8 میلیون عدد ماسک و 8 میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری سالانه 14.8 میلیون عدد ماسک و 8 میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید