تیم ملی بسکتبال نسبت به همواره انگیزه بیشتری برای جام جهانی دارد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، بهنام یخچالی در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری مسابقات جام جهانی در چین گفت: شرایط تیمی خوبی داریم بخصوص دیدارهایی که در پرتغال، روسیه و یونان برگزار کردیم یاری کرد تا به آمادگی بهتری دست پیدا کنیم.

تیم ملی بسکتبال نسبت به همواره انگیزه بیشتری برای جام جهانی دارد

وی توضیح داد: در جریان این تورنمنت با تیم های متفاوتی رقابت داشتیم. تیم هایی که در روسیه و یونان با آنها بازی کردیم از سطح بسکتبال بالایی برخوردار بودند البته این به معنی پائین بودن کلاس و سطح تیم های حاضر در تورمنت پرتغال نیست. در کل تمام تیم های اروپایی سازماندهی خوبی دارند و رقابت با آنها می تواند یاری حال هر تیمی در کسب آمادگی بیشتر باشد.

این ملی پوش بسکتبال با تاکید بر اینکه تیم ملی بواسطه انجام این دیدارها به صد درصد آمادگی رسیده است اظهار داشت: من در دوره پیشین جام جهانی هم حضور داشتم اما جوانتر بودم. این دوره در شرایطی کنار تیم هستم که تجربه ای بیشتر دارم که امیدوارم این تجربه در موفقیت تیم تاثیرگذار باشد.

یخچالی با بیان اینکه این دوره جام جهانی با حس و حال و شرایطی متفاوت از ادوار گذشته برگزار می گردد، ادامه داد: برای نخستین بار تعداد تیم ها افزایش پیدا نموده است ضمن اینکه در همین رقابت ها سهمیه المپیک هم توزیع می گردد. این موضوع تاثیر مستقیم در چگونگی حضور همه تیم ها دارد و از جمله ایران. در کل اینکه از هر نظر و حتی از نظر انگیزشی شرایطی بهتر از همواره برای حضور در جام جهانی داریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال شامگاه سه شنبه راهی محل برگزاری جام جهانی 2019 در چین می گردد. این رقابت ها با حضور 32 تیم برگزار می گردد. تیم ایران در گروه سوم با اسپانیا، پرتریکو و تونس هم گروه است. ملی پوشان ایران 9 شهریور در اولین دیدار به مصاف پرتریکو می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 284

به "تیم ملی بسکتبال نسبت به همواره انگیزه بیشتری برای جام جهانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال نسبت به همواره انگیزه بیشتری برای جام جهانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید