ثروتمندترین فرد اروپا در یک هفته 5 میلیارد دلار پولدارتر شد!

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: ثروت برنارد آرنو فرانسوی به 100 میلیارد دلار نزدیک شد.

ثروتمندترین فرد اروپا در یک هفته 5 میلیارد دلار پولدارتر شد!

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت طلا؛ به دنبال افزایش 17 درصدی فروش برند مشهور لوئی ویتون در سه ماهه سوم سال، ثروت برنارد آرنو، مدیرعامل فرانسوی آن به 99.2 میلیارد دلار رسید که حاکی از افزایش 5.6 درصدی ثروت وی در مقایسه با هفته قبل آن است. لوئی ویتون یک هولدینگ بزرگ فعال در عرصه مد و لباس است که 75 زیر مجموعه بزرگ از جمله کریستین دیور را تحت مالکیت خود دارد.

لوئی ویتون در سال 1854 توسط فردی به همین نام در پاریس شروع به کار کرد و به فراوری پوشاک، کتاب، ساعت و جواهر مشغول است. مقر اصلی این برند در شهر پاریس فرانسه واقع شده است و به گفته فوربس با ارزشی معادل 39.3 میلیارد دلار، اکنون دوازدهمین برند باارزش دنیا است.

آرنو فرانسوی اکنون ثروتمندترین فرد اروپا و سومین فرد ثروتمند دنیا پس از جف بزوس (107.5 میلیارد دلار ثروت) و بیل گیتس (99.2 میلیارد دلار ثروت) است. رقیب آرنو در اروپا مالک برند مشهور گوچی یعنی فرانسوا پیناو است که 30.2 میلیارد دلار ثروت دارد.

با وجود تظاهرات گسترده در هنگ کنگ که به تنهایی بین 5 تا 10 درصد کل مصرف کالای لوکس در دنیا را دارد، تحقیقات موسسه برنشتاین ریسرچ نشان می دهد که فروش برند لوئی ویتون در آسیا 12 درصد در سه ماهه سوم سال نسبت به فصل قبل افزایش پیدا نموده است.

آخرین بار ثروت آرنو در ژوئن سال جاری به 100.4 میلیارد دلار رسید و وی را تبدیل به سومین فرد ثروتمند دنیا کرد. با این حال از آن موقع به بعد ثروت وی نتوانسته است از مرز 100 میلیارد دلار عبور کند.

در آخرین روز از معاملات هفتگی بورس پاریس، ارزش هر سهم برند لوئی ویتون با 0.36 درصد افزایش نسبت به روز قبل خود به 378.20 یورو رسید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 434

به "ثروتمندترین فرد اروپا در یک هفته 5 میلیارد دلار پولدارتر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین فرد اروپا در یک هفته 5 میلیارد دلار پولدارتر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید