جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا

به گزارش مجله عکس، تهران (پانا) - حسب اعلام مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر 21.421.863 نفر تا به امروز از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی 31 قسط از حساب یارانه ای ایشان کسر شود.

جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در ادامه حمایتهای ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه بگیران، تعداد 4.515.651 نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد 147.292 نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی پیروز به دریافت تسهیلات ده میلیون ریالی نشده بودند (مجموعاً 4.661.015 نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا ساعت 13 پنج شنبه مورخ 13 آذر ماه 1399 تسهیلات مربوط به حساب 99.96درصد از افراد یاد شده واریز شده است.

ضمن اینکه امکان واریز تعداد 1.928 فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نگردیده است. بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1389

به "جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید