خبرنگاران آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند

به گزارش مجله عکس، بوشهر- خبرنگاران- دبیرستاد مبارزه با کرونا دراستان بوشهر گفت: براساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار افراد دارای ویروس کرونا تا روز شنبه دوم فروردین ماه 99 در این استان بدون تغییر ثابت ماند.

خبرنگاران آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند

دکتر سعید کشمیری روز شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: براین اساس شمار بیماران دارای ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه دوم فروردین همان 55 نفر است.

وی یادآور شد: از مجموع بیماران دارای ویروس کرونا در بیمارستان های استان بوشهر تا به امروز 46 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی به سر می برند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود بستری هستند.

کشمیری اعلام کرد: تا امروز 70 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خطاب به مردم گفت: ممکن است ناقل ویروس کرونا باشید بنابراین در خانه بمانید و با سفر کردن های غیرضروری سفیر مرگ و بیماری برای هموطنان خود نباشید.

وی افزود: بیماری کرونا و مسائل ناشی از انتقال آن را در میان دیگران جدی بگیرید و شرایط کنونی زمان مناسبی برای بستن چمدان ها و سفر به مناطق دیگر نیست.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین یاری مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد ننمایند، در خانه بمانند و سفر ننمایند، دور همی نروند و مهمان دعوت ننمایند، توصیه های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: در تجمع نگرانی هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله ور شدن کرونا است و اگر این بیماری گسترش پیدا نمایند ممکن است قابل جبران نباشد.

کشمیری اضافه نمود: هم وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت نمایند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام نمود: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، خواهشمندم نظام سلامت کشور را همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در راستا شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 909

به "خبرنگاران آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار بیماران کرونایی در استان بوشهر ثابت ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید