خبرنگاران برگزاری سمینار بین المللی درزمینه تأمین اعتبار اقتصادی اهداف توسعه پایدار در ترکمنستان

به گزارش مجله عکس، تهران - خبرنگاران - دوره آموزشی بین المللی با موضوع تأمین اعتبار اقتصادی اجرای برنامه های توسعه پایدار در وزارت امور خارجه ترکمنستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

خبرنگاران برگزاری سمینار بین المللی درزمینه تأمین اعتبار اقتصادی اهداف توسعه پایدار در ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری دولتی ترکمنستان، از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی که در تاریخ 8 خرداد برگزار گردید، می توان به رؤسای نهادهای مالی کشورهای عضو برنامه ویژه سازمان ملل متحد برای اقتصاد آسیای میانه از جمله آذربایجان، افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان و همچنین نمایندگان کمیسیون مالی اروپا همچون یونیسف و برنامه توسعه سازمان ملل متحد نام برد.

رسیدگی به جمع بندی نشست شورای مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای سال 2020 در مورد تأمین اعتبار مالی توسعه و حمایت از مسائل بین المللی کاهش تأثیرات منفی کووید - 19 بر توسعه مالی و اجتماعی؛ مذاکره درباره جمع بندی نتایج حاصل از اولین همایش مالی خزر برگزار گردیده در تاریخ 12 اوت 2019 در آوازه؛ مذاکره درباره جمع بندی نتایج حاصل از همایش بین المللی برگزار گردیده تحت عنوان همکاری برای تأمین اعتبار مالی توسعه در قلب راه ابریشم کبیر در تاریخ 20 الی 21 ژوئن 2018 در عشق آباد؛ رسیدگی به مسائل کوشش های منطقه ای در زمینه غلبه بر مسائل مالی- اجتماعی ناشی از این بیماری همه گیر و فعالیت ها، استراتژی و صندلی ادارات مالی بین المللی در این زمینه از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار این ویدئو کنفرانس نهاده شد.

شرکت کنندگان در این سمینار بر اهمیت اتخاذ تمهیدات فوری برای توجه به تبعات اجتماعی - مالی بحران کرونا و حمایت از گروه های آسیب پذیر تاکید کردند.

کشورهای شرکت کننده همچنین نسبت به توسعه ارتباطات حمل و نقل بین المللی برای ایجاد چرخه های عرضه به منظور احیای اقتصادهای ملی به ویژه در کشورهای قرنطینه شده، توجه خاصی نشان دادند.

ویدئو کنفرانس ترکمنستان با نمایندگان بین المللی

نشستی با مشارکت نمایندگان سازمان بین المللی دریاها، سازمان بین المللی اشتغال و سازمان جهانی بهداشت در آژانس ترکمن دنیز دریا یوللاری (خطوط رودخانه ای و دریایی ترکمن) در تاریخ 28 می 2020 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

همکاری در راستای مقابله با گسترش بیماری های حاد واگیردار و حفظ سلامت کارکنان بخش حمل و نقل دریایی موضوع کلیدی این ویدئو کنفرانس بود.

در این ویدئو کنفرانس، به تجربه مؤثر ترکمنستان در پیشگیری از ورود و گسترش کووید - 19 به قلمرو ترکمنستان به واسطه اقدامات پیشگیرانه شامل تشدید نظارت بر ضد عفونی محموله های مورد حمل به وسیله حمل و نقل دریایی اشاره شد.

برگزاری ویدئو کنفرانس برنامه مقابله با مواد مخدر

ویدئو کنفرانسی با موضوع اجرای مرحله سوم برنامه تدوین شده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای افغانستان و کشورهای همسایه در تاریخ 8 خرداد 1399 در وزارت امور خارجه ترکمنستان برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این ویدئو کنفرانس بر صندلی مهم ترکمنستان در آسیای میانه و نمایش توان ایجاد صلح در توسعه روابط میان منطقه ای در نتیجه سیاست فعال رئیس جمهوری ترکمنستان تأکید کردند. در انتها با هدف امنیت، نظارت بر خرید و فروش مواد مخدر، مقابله با تأمین مالی جرائم و حمایت از کوشش ها در راستای توسعه افغانستان، به مسائل تحکیم روابط مالی توجه ویژه ای معطوف شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1079

به "خبرنگاران برگزاری سمینار بین المللی درزمینه تأمین اعتبار اقتصادی اهداف توسعه پایدار در ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری سمینار بین المللی درزمینه تأمین اعتبار اقتصادی اهداف توسعه پایدار در ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید