در دست آنالیز پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، پرونده تست های جعلی کرونا در فدراسیون تکواندو باز است و با وجود آنکه یکی از تیم ها به موضوع ورود نموده و با ارائه اسناد و مدارک شکایت خود را ارائه داده، ولی نه تنها پاسخی دریافت ننموده، بلکه برنامه دور پایانی لیگ با حضور تیمی برگزار می گردد که روی آن اعتراض شده به تیم ها ابلاغ شده است.

در دست آنالیز پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است

بهروز بختیاری سرپرست تیم تکواندو نفت آبادان در این مورد به خبرنگاران گفت: انتظار ما از مسئولان فدراسیون این است که حداقل پاسخ قانع نماینده ای به اعتراض ما بدهند. اگر ادعای ما درست نیست، خیلی راحت جواب اعتراض را بدهند. اینکه می گویند شکایت شما در دست آنالیز است یعنی ترتیب اثری به آن داده نشده است.

وی ادامه داد: ادعای خود را با سند و مدرک به سازمان لیگ و به صورت کاملاً قانونی با طرح اعتراض مکتوب ارائه دادیم و شایسته آن است که فدراسیون به این درخواست رسیدگی ما پاسخ درست و شفافی ارائه دهد. این نوع رفتار به هیچ عنوان صحیح نیست که ما دائم پیگیری و این دست پاسخ ها را دریافت کنیم.

سرپرست تیم پالایش نفت آبادان در سرانجام گفت: ما به تست های جعلی کرونا ارائه شده از سوی یکی از تیم ها اعتراض کردیم، موضوعی که جدی نگرفتن آن تبعات مخربی برای تکواندو خواهد داشت. گو اینکه چند روز بعد تعداد بالایی از اعضای تیم ملی بانوان درگیر کرونا شدند. ما هشدار دادیم و باید به صورت قانونی به این اعتراض رسیدگی نمایند و پاسخ بدهند. نمی توان از کنار این ادعای ما به سادگی گذشت، چرا که موضوع را برای گرفتن حق تیم خود تا سرانجام پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر تکواندو شنبه 16 بهمن ماه شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2065

به "در دست آنالیز پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دست آنالیز پاسخ سازمان لیگ تکواندو به شکایت نفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید