راهکارهایی برای داشتن زندگی پیروز تر

به گزارش مجله عکس، چگونه زندگی رو به رشدی داشته باشیم؟

هر کسی توانایی یادگیری مهارت های تغییر زندگی و کسب و کار را دارد و این اتفاق نه تنها در امسال، بلکه فقط در عرض شش ماه می تواند رخ دهد. از طریق ایجاد تغییر در زندگی، منظور تغییراتی است که می توانند تاثیرات مثبتی در زندگی افراد ایجاد نمایند تا آنها به سمت جلو حرکت نمایند، حتی اتفاقاتی که اصلاً پیش بینی نمی کنید هم اتفاق می افتند. به این ترتیب، مهارت های خاصی که در اینجا آموزش داده می گردد، مزایایی را برایتان به وجود می آورند و سبب می گردد که دیگران نیز در پی یادگیری این مهارت ها بروند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

راهکارهایی برای داشتن زندگی پیروز تر

حسابداری

اگر در پی کسب و کار هستید، یادگیری اصول حسابداری یکی از لازمه های اصلی برای موفقیت تان به شمار می رود، البته، لازم نیست که به یک متخصص حسابداری تبدیل شوید بلکه تنها کافی است که اصول اولیه را فراگیرید. از این مهارت می توانید برای مدیریت امور اقتصادی شخصی، رسیدن به اهداف اقتصادی و داشتن کنترل بیشتر بر زندگی شخصی تان استفاده کنید.

از کجا شروع کنیم: اگر جزو آن دسته از دانش آموزان هستید که حسابداری را در مدرسه به خوبی فرا نگرفته اید، نگران نباشید. می توانید به وسیله استفاده از کتاب ها و دیگر لوازم آموزشی و یا دوره های حسابداری آنلاین و رایگان این مهارت را فراگیرید.

مایکروسافت اکسل

بیشتر مردم احتمالاً آشنایی اولیه با صفحه گسترده مایکروسافت اکسل دارند، این یک شروع خوب است، بسیاری از ویژگی های قدرتمند پنهان این نرم افزار می تواند به تسهیل بیش از پیش زندگی افراد یاری کنند. از سویی دیگر، یادگیری کار با اکسل، یک دارایی بزرگ برای افرادی به شمار می رود که در پی کار هستند. مهم اینکه، بسیاری از شرکت های بزرگ برای سازماندهی و مدیریت بخش های مختلف کاری شان به اکسل وابسته هستند و به همین علت یادگیری این مهارت برای هر کسی اهمیت دارد.

از کجا شروع کنیم: با توجه به محبوبیت اکسل، امکان دانلود آن از منابع گوناگون وجود دارد و با استفاده از این روش می توانید کار با این برنامه را یاد بگیرید. برای دانلود اکسل مایکروسافت می توانید به اکسل اکسپوزر (Excel Exposure)، لیندا (Lynda) و اکسل وید بیزینس (Excel with Business مراجعه کنید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یک ابزار قدرتمند برای کسانی است که می خواهند ایده های خود را توسعه دهند، نام تجاری ایجاد کنند و یا به رشد کسب و کار خود یاری کنند. از آنجا که اهمیت وبلاگ نویسی در دنیای امروز درک شده است، این مهارت، جایگاه واقعی خود را در زندگی روزمره انسان ها پیدا نموده، به طوریکه روزانه تعداد زیادی پست در وبلاگ های افراد مختلف نوشته می گردد.

چگونه شروع کنیم: هر کسی می تواند از همین امروز شروع به وبلاگ نویسی کند. برای این کار احتیاج به یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس دارید که کاملا رایگان است. برترین راه برای شروع به یادگیری مهارت وبلاگ نویسی این است که نوشتن را شروع کنید. بعضی تکنیک ها برای معرفی وبلاگ تان به دیگران وجود دارد، امّا، برترین راه برای توسعه وبلاگ قرار دادن مطالب خوب در آن است.

ورزش با وزنه

بله، ورزش با وزنه یک مهارت است. البته لازم نیست که به صورت پیشرفته این کار را یاد بگیرید، یا لازم نیست که مثلاً زمانی که برای یادگیری یک زبان تازه می گذارید را برای این کار صرف کنید، بلکه ضروری است که اصول اولیه کار با وزنه را بیاموزید.

توقعی نیست که بدنی مانند آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) برای خودتان بسازید، بلکه هدف تنها این است که با یادگیری این مهارت سریع تر به اهدافتان دست یابید. البته همیشه وقتی که افراد می خواهند ورزش هایی را انجام دهند که به بدن آنها فشار می آورد، باید احتیاط لازمه را داشته باشند.

از کجا شروع کنیم: کسانی که به صورت حرفه ای بدنسازی کار می کنند، تمام اسرار خود را به صورت رایگان در یوتیوب به اشتراک می گذارند و می توانید از این تجربیات استفاده کنید. برای شروع خوب است که از کانال Bodybuilding.com در یوتیوب اطلاعاتی به دست آورید.

ویرایش فیلم و عکس

امروزه انسان ها در دنیای دیجیتال زندگی می کنند که استفاده از یوتیوب و فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی در آن امری طبیعی است. در این شرایط استفاده از فیلم و عکس ها نیز اجتناب ناپذیر است. در رسانه های اجتماعی استفاده از فیلم و عکس به طور فزاینده ای در حال جایگزین شدن به جای متن است.

از کجا شروع کنیم: برای شروع ویرایش عکس، می توانید از فتوشاپ استفاده کنید و برای ویرایش ویدئو ها نیز می توانید از آی مووی(iMovie) یا فینال کات پرو (Final Cut Pro) استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، نرم افزار های متعددی برای ویرایش ویدئو و عکس وجود دارند، آنچه مهم است یادگیری این مهارت است و ابزار آن اهمیت زیادی ندارد.

با استفاده از وب سایت های کریتیو لایو (CreativeLIVE) و یا اسکیل شیر (Skillshare) می توانید از نظر کارشناسان برای یادگیری مهارت ویرایش عکس و ویدیو بهره مند شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2060

به "راهکارهایی برای داشتن زندگی پیروز تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهایی برای داشتن زندگی پیروز تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید