برطرف موانع ساخت مسکن از مهمترین اولویت های سال جاری است

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یکی از مهمترین اولویت های این اداره کل را پشتیبانی و برطرف موانع ساخت مسکن بیان کرد.

برطرف موانع ساخت مسکن از مهمترین اولویت های سال جاری است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جعفر زاهدی شنبه 14 فروردین در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک سال جدید، گفت: اداره کل راه و شهرسازی در مورد تحقق شعار فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برنامه هایی را مد نظر دارد که در حوزه مسکن، تسهیل گری در ساخت مسکن مهمترین هدف است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: حوزه مسکن یکی از مهمترین وظایف و اهداف وزارت راه و شهرسازی است.

زاهدی این سیاست اداره کل را در بحث اقدام ملی فراوری مسکن دانست تا این طرح با سرعت و شتاب بیشتری در راستای مسکن دار کردن مردم و تنظیم بازار مسکن نقش بسزایی در کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن مستلزم انجام اقدامات در سطح ملی نیز است که برطرف موانع قانونی در این بخش در سیاستگذاری وزارت را و شهرسازی واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در بحث فراوری مسکن صرفا نباید به تصدی گری دولت متکی بود بنابراین در این موضوع به بخش خصوصی نیز اتکا خواهیم داشت. لذا سیاست این اداره کل، حمایت از فراوری مسکن توسط بخش خصوصی دارای صلاحیت است.

زاهدی گفت: راه و شهرسازی فارس هرگونه تسهیل گری لازم در زمینه امکان سنجی، شناسایی و واگذاری اراضی مناسب و همچنین برنامه ریزی مناسب شهرسازی و معماری را برای صاحب خانه شدن شهروندان فاقد مسکن در استان را دنبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1609

به "برطرف موانع ساخت مسکن از مهمترین اولویت های سال جاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع ساخت مسکن از مهمترین اولویت های سال جاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید