رونمایی از کتاب درگز نگین خراسان هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی

به گزارش مجله عکس، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان درگز گفت: کتاب درگز نگین خراسان هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی در درگز رونمایی شد.

رونمایی از کتاب درگز نگین خراسان هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد مددی رئیس اداره میراث فرهنگی درگز، شنبه امروز 26 آبان ماه در این باره گفت: همزمان با روز کتاب و کتابخانه در محل سالن همایش های مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) و با حضور پرشور مسئولان،فرهنگیان، فرهیختگان و علاقه مندان از سه اثر ارزشمند متعلق به نویسنده متعهدو کوششگر درگزی قربان محمد زاهدی رونمایی شد.

او اضافه کرد: این آثار شامل کتاب درگز نگین خراسان است که درگز را در گذر تاریخ با تمدن 7 هزار ساله معرفی می نماید که شامل آشنایی با مناطق مهم و تاثیر گذار، مفاخر و مشاهیرشهرستان در طول تاریخ ،تفرجگاه ها، آثار باستانی، مکان های دیدنی و فرهنگ و هویت مردم دیار درگز است.

دومین اثر میراث ماندگار که در برگیرنده الگوهای رفتاری برای نسل امروز و فرداست و سومین اثر کتاب فضائل و زیارت عاشورا است که به توضیح و بیان اسناد معتبر و فضائل ارزشمند و صندلی وزین و والای زیارت قدسی عاشورا می پردازد .

در سرانجام مراسم ضمن رونمایی از این آثار توسط امام آدینه و معاون فرماندار از کوشش های چندین ساله این نویسنده گرانقدر با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این اثار ارزشمند هم اکنون در کتاب فروشی های سطح شهرستان موجود و دسترس عموم هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 269

به "رونمایی از کتاب درگز نگین خراسان هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب درگز نگین خراسان هم زمان با روز کتاب و کتاب خوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید