سولاری: با هیچیک از بازیکنانم خصومت شخصی ندارم

به گزارش مجله عکس، سرمربی رئال مادرید بار دیگر تأکید کرد که نیمکت نشین شدن بعضی از بازیکنانش به دلیل داشتن مسائل شخصی با آنها نیست.

سولاری: با هیچیک از بازیکنانم خصومت شخصی ندارم

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید در واکنش به برد 2 بر یک تیمش مقابل رئال بتیس در هفته آخر نیم فصل نخست لالیگا، بار دیگر گفت که با هیچیک از بازیکنانش مشکل و خصومت ندارد.

سولاری با وجود مصدومان پرشمار تیمش باز هم حاضر نشد ایسکو را در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار دهد و این بار علاوه بر ایسکو، مارسلو را هم از ترکیب اصلی کنار گذاشت که این تغییرات برای خبرنگاران تعجب آور بود.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها در این باره گفت: من باید متناسب با وضعیتی که تیمم در آن واقع شده است تصمیم گیری کنم. بعضی از بازیکنان ما مصدوم هستند به خصوص در خط حمله پس لازم بود که من برای بردن بازی راهی پیدا کنم. بعضی بازیکنان بازی می نمایند و بعضی دیگر نه. ما در سه تورنمنت حضور داریم و سه روز دیگر یک بازی دیگر داریم، پس بازیکنان نیمکت نشین هم فرصت بازی به دست خواهند آورد. هیچ مسئله شخصی با هیچ بازیکنی وجود ندارد.

سولاری اضافه نمود: من متأسفم که باید حرف هایم را تکرار کنم اما تیم ما همینی است که می بینید و در این شرایط باید ببینم بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم چیست. همه می توانند بازی نمایند و عضوی از تیم ما هستند. از اولین روزی که سرمربی رئال شدم این را گفتم.

سرمربی کهکشانی ها در ادامه تأیید کرد که انگشت دستش کریم بنزما شکسته است و از دنی سبایوس زننده گل پیروزی بخش رئال مادرید هم تمجید کرد. او گفت: دنی هنوز هم تعلق خاطر خاصی به رئال بتیس دارد. بازگشت به خانه تیم سابق برای هر بازیکنی هیجان انگیز است. این بار بازگشت دنی به تیم سابقش به نفع ما تمام شد و او بسیار خوب بازی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 122

به "سولاری: با هیچیک از بازیکنانم خصومت شخصی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: با هیچیک از بازیکنانم خصومت شخصی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید