تور ایتالیا: چهره مطرح ایتالیایی علیه مهدی طارمی، حرکت ستاره ایرانی خطا بود!

به گزارش مجله عکس، گل تیم فوتبال پورتو پرتغال به آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا که روی حرکت و پاس مهدی طارمی به دست آمد، صدای داور سابق ایتالیایی را درآورد.

تور ایتالیا: چهره مطرح ایتالیایی علیه مهدی طارمی، حرکت ستاره ایرانی خطا بود!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر آث میلان ایتالیا به میدان رفت. طارمی اگرچه در این مسابقه گلزنی نکرد اما در دقیقه 65 و بعد از برخورد با اسماعیل بن ناصر مدافع آث میلان، به لویس دیاز هم تیمی خود پاس گل داد و بازی با همین یک گل به سود پورت تمام شد.

بعد از این گل، داور آلمانی بازی و بعلاوه یاری داور ویدئویی، درخواست خطای بازیکنان میلان و استفانو پیولی سرمربی این تیم را رد کردند.

برخورد مهدی طارمی با مدافع میلان واکنش های گسترده ای را در میان طرفداران دو تیم و بعلاوه کارشناسان و بازیکنان داشته است.

گراتزیانو سزاری کارشناس داوری ایتالیا و یکی از داوران بین المللی این کشور در سال های گذشته تاکید نمود که حرکت مهاجم ایرانی پورتو خطا بوده و گل این تیم غیر قابل قبول است.

سزاری گفت: طارمی در این صحنه در پی ضربه زدن به بن ناصر است نه توپ. VAR باید به داور یاری می کرد چون این یک خطای واضح و آشکار محسوب می گردد. این حرکت شبیه پنالتی بود که لیورپول در بازی با اتلتیکو مادرید گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1885

به "تور ایتالیا: چهره مطرح ایتالیایی علیه مهدی طارمی، حرکت ستاره ایرانی خطا بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: چهره مطرح ایتالیایی علیه مهدی طارمی، حرکت ستاره ایرانی خطا بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید