تور ایتالیا: تکلیف 4 گروه لیگ قهرمانان تعیین شد، حذف زود هنگام میلان

به گزارش مجله عکس، با برگزاری هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف 4 گروه نخست این رقابت تعیین شد.

تور ایتالیا: تکلیف 4 گروه لیگ قهرمانان تعیین شد، حذف زود هنگام میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت ملاقات شروع شد.

در گروه A پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک کلوب بروژ را شکست داد. در این ملاقات امباپه و مسی هر کدام دو بار برای پی اس جی گل زنی کردند. در ملاقات دیگر این گروه هم لایپزیگ دست به کار بزرگی زد و منچستر سیتی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

با این نتایج منچستر سیتی با 12 و پی اس جی با 11 امتیاز صعود کردند و لایپزیگ با 7 امتیاز راهی لیگ اروپا شد. کلوب بروژ هم با 4 امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

در گروه B اتلتیکو مادرید با نتیجه 3 بر یک پورتو را شکست داد و منجر به حذف یاران مهدی طارمی شد. لیورپول هم در ملاقاتی حساس با نتیجه 2 بر یک میلان را شکست داد و منجر به حذف روسونری شد.

با این نتایج لیورپول با 18 و اتلتیکو با 7 امتیاز صعود کردند. پورتو با 5 امتیاز راهی لیگ اروپا شد و میلان با 4 امتیاز حذف شد.

در گروه C آژاکس با نتیجه 4 بر 2 اسپورتینگ را شکست داد و دورتموند با 5 گل بشیکتاش را در هم کوبید اما برد زنبورها منتهی به صعودشان نشد تا آژاکس و اسپورتینگ به مرحله حذفی صعود نمایند و دورتموند به لیگ اروپا رفت.

با این نتایج آژاکس با 18، اسپورتینگ با 9، دورتموند با 9 و بشیکتاش بدون امتیاز در رده های اول تا چهارم جدول رده بندی نهاده شدند.

در گروه D رئال مادرید با دو گل اینتر را شکست داد. در دیگر ملاقات این گروه، شاختار دونتسک و شریف مولداوی به تساوی یک بر یک رسیدند.

با این نتایج رئال با 15 و اینتر با 10 به دور حذفی صعود کردند. شریف با 7 امتیاز و نهاده شدن در رده سوم به لیگ اروپا رفت و شاختار با دو امتیاز حذف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1936

به "تور ایتالیا: تکلیف 4 گروه لیگ قهرمانان تعیین شد، حذف زود هنگام میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: تکلیف 4 گروه لیگ قهرمانان تعیین شد، حذف زود هنگام میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید