شهری که در آن طلای سیاه یافت می گردد!

به گزارش مجله عکس، با ما به تماشای ویدیو استاوانجر بنشینید

با سومین شهر بزرگ و چهارمین شهر پر جمعیت کشور نروژ آشنا شوید، استاوانجر(Stavanger). بیشتر اکتشافات نفتی دریای شمال در اطراف این شهر صورت می گیرد و به همین دلیل، اغلب این شهر را به نام شهر نفت اروپا می شناسند. این شهر بسیار مدرن است اما شما نباید انتظار تماشا آسمان خراش های بی شمار را داشته باشید. بعضی از زیباترین و مشهور ترین بناهایی ترکیبی از چوب و سنگ کشور نروژ در قرن 18 در حومه استاوانجر ساخته شده است. بیشترین تلالو زیبایی این شهر را می توانید در تابستان و آبشارهای پر آب این منطقه از نزدیک لمس کنید. اما زیبایی های این منطقه در فصل سرما هم کم نیست. استاوانجر منطقه ای ثرئتمند است و اصلا قیمت ها در آن پایین نیست اما، مردمی که ساکن اینم منطقه هستند شکایتی هم ندارند! آیا می دانستید که یکی از برترین دانشگاه های نروژ و اروپا در استاوانجر قرار گرفته است؟

شهری که در آن طلای سیاه یافت می گردد!

سالانه در استاوانجر جشنواره غذایی تحت عنوان گلادمات(Gladmat) برگزار می گردد که به عنوان یکی از برترین جشنواره های غذایی و آشپزی اروپا و منطقه اسکاندیناوی شناخته می گردد.

جالب است بدانید که در سال 2008 استاوانجر به عنوان مرکز فرهنگی اروپا انتخاب شد.

در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با ویدیو استاوانجر به تماشا این منطقه زیبا برویم و کمی از زیبایی های این منطقه مدرن اروپایی را از ورای اینترنت ببینیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2050

به "شهری که در آن طلای سیاه یافت می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهری که در آن طلای سیاه یافت می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید