طرح های پژوهشی ترکیبی حوزه علوم شناختی حمایت می شوند

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی، زمینه ترویج دانش، فراوری فناوری و خدمات شناختی را در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فناوری های شناختی توسعه دهد.

طرح های پژوهشی ترکیبی حوزه علوم شناختی حمایت می شوند

ستاد به منظور افزایش هم افزایی خاتمه نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب در حوزه علوم شناختی در نوزدهمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در پاییز امسال از طرح های دسته ج حمایت می نماید.

طرح های پیشنهادی محققان در این فراخوان شامل ترکیبی از حداقل دو خاتمه نامه (کارشناسی ارشد-دکتری) است که باید در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و یا خدمات شناختی و در چارچوب اولویت های ستاد قرار داشته و دستاورد یکپارچه ای را دنبال نمایند.

طرح های پژوهشی و توسعه فناوری، خصوصاً در حوزه علوم پایه، مشروط به تعیین بودن فازهای بعدی طرح برای برطرف نیازهای جامعه و توسعه اقتصاد دانش بنیان مورد آنالیز قرار می گیرند. به علاوه برای تشویق محققان، به منظور ترکیب خاتمه نامه ها در قالب طرح پژوهشی، مقدار حمایت از طرح های دسته ج تا سقف یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از تمامی محققان واجد شرایط دعوت نموده است تا فرم پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی دسته ج تکمیل نموده و در بازه زمانی 20 تا 30 مهرماه امسال، به وسیله کارتابل کاربری خود در سایت این ستاد بارگذاری نمایند. بارگذاری فایل پیشنهاد طرح فقط در تاریخ اعلام شده ممکن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2175

به "طرح های پژوهشی ترکیبی حوزه علوم شناختی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های پژوهشی ترکیبی حوزه علوم شناختی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید