عبادی پور: شانس، یار اصلی ایتالیا بود، سال جاری با قرعه سختی روبرو شدیم

به گزارش مجله عکس، دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: در بازی امروز شانس یار اصلی ایتالیا بود چون هر سه ست ما از آن ها پیش بودیم.

عبادی پور: شانس، یار اصلی ایتالیا بود، سال جاری با قرعه سختی روبرو شدیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ارزان لحظه آخری ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیم ایران مقابل ایتالیا گفت: همواره شرایط بازی اول سخت است ما کوشش خود را کردیم و در همه ست ها تا پوئن 20 ٬ 22 از حریف پیش می افتادیم اما مقصر ما نیستیم که آن ها در امتیاز 22 با آوردن یک بازیکن برای زدن سرویس پیروز به امتیاز آوری می شدند. سرویسی که توپ با برخورد به لبه نوار تور به قسمتی از زمین برخورد می کرد که نمی شد آن را دریافت کرد.

میلاد عبادی پور اضافه نمود: در بازی امروز شانس یار اصلی ایتالیا بود چون هر سه ست ما از آن ها پیش بودیم اما در مواقع حساس اسپک های شان با برخورد به لبه تور در زمین ما فرود می آمد این موضوع در اختیار بازیکن نیست.

وی اعلام نمود: ما همه کوشش مان را کردیم شاید می توانستیم با بازی بهتر نتیجه دیگری را به دست آوریم ولی بازی اول است و شرایط خاصش.

دریافت کننده تیم ملی ایران در ادامه یادآور شد: ایتالیا نایب قهرمان المپیک تیمی بزرگ و صاحب نام است اگر چه 2 بازیکن اصلی را همراه خود نداشتند اما این موضوع از ارزش های این تیم کم نمی کند.

عبادی پور توضیح داد: من این برد را به تیم ایتالیا تبریک می گویم و برای بازی های آینده کوشش بیشتری می کنیم تا نتیجه سرانجامی را به نفع خود به سرانجام برسانیم.

وی در مورد ملاقات مقابل برزیل گفت: شنبه باید مقابل قهرمان المپیک صف آرایی کنیم. به طور کلی ما سال جاری با قرعه سختی روبرو شدیم و در هفته نخست باید در برابر بهترین های دنیا و المپیک بازی کنیم اما همه کوشش مان را به کار می گیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 691

به "عبادی پور: شانس، یار اصلی ایتالیا بود، سال جاری با قرعه سختی روبرو شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: شانس، یار اصلی ایتالیا بود، سال جاری با قرعه سختی روبرو شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید