لمپارد: به یادگیری سریع احتیاج داریم، در ارسال پاس آخر ضعیف نشان دادیم

به گزارش مجله عکس، فرانک لمپارد با وجود شکست به آینده تیمش امیدوار است.

لمپارد: به یادگیری سریع احتیاج داریم، در ارسال پاس آخر ضعیف نشان دادیم

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد پس از شکست خانگی 2 - صفر تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از امید به آینده و فرایند آبی های لندن سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: تیم هایی که به استمفوردبریج می آیند، کار را برای ما سخت می نمایند. نتوانستیم به اندازه کافی شانس گلزنی ایجاد کنیم و این باعث شد در خانه زیر سوال برویم؛ سوالاتی که در این لحظه پاسخی برای آنها نداریم.در ارسال پاس آخر هم ضعیف ظاهر شدیم. مقابل تاتنهام فضاهای خوبی برای حرکت داشتیم اما امروز هیچ فضایی در اختیار نداشتیم این فضاها باعث تغییراتی در جریان بازی می گردد و ما نتوانستیم آنها را بسازیم و استفاده ببریم. در خارج از خانه فرایند خوبی را داریم اما داخل استمفوردبریج با سختی هایی روبرو هستیم.

او در ادامه اضافه کرد: احساسی مانند بازی های اخیر داشتیم. ساوتهمپتون سازمان یافته بازی کرد و عملکرد ما باید مقابل تیم هایی با این سبک بهتر گردد. به نظرم واقعا می توانیم نسبت به بازی امروز، بهتر شویم. در این شرایط، احتیاج داریم سریع یاد بگیریم؛ مخصوصا شرایط هایی که در آن، تیم فضای کافی برای حرکت را در اختیار ندارد. بازی دادن به میسون مانت ایده خوبی بود. به نظرم او توانست در جریان بازی تاثیر بگذارد اما این تاثیر کوچکتر از آن بود که نتیجه بازی را تغییر دهد. میسون در چند روز گذشته اوضاع جالبی نداشت. کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما داخل محوطه جریمه عملا هیچ کاری نکردیم. در دوران امتحان هستیم و باید با آن کنار بیاییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 679

به "لمپارد: به یادگیری سریع احتیاج داریم، در ارسال پاس آخر ضعیف نشان دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: به یادگیری سریع احتیاج داریم، در ارسال پاس آخر ضعیف نشان دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید