مالکان مهدهای کودک استیجاری چهارمحال و بختیاری به پویش همدلی پیوستند

به گزارش مجله عکس، سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش همدلی گفت: 5 مالک ساختمان مهدهای کودک استان به این پویش پیوستند تا به مهدهای کودک تخفیف یا بخشش اجاره ساختمان بدهند.

مالکان مهدهای کودک استیجاری چهارمحال و بختیاری به پویش همدلی پیوستند

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایرنا، معصومه محمدی، سرپرست بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: این پویش همدلی با ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا و تعطیلی مهدهای کودک برای یاری به مدیران مهدهای کودک شروع شده است و از مالکان درخواست یاری به مهدها شده است.

وی گفت: مهدهای کودک به عنوان تنها مراکز روزانه زیرپوشش بهزیستی هستند که به صورت خصوصی اداره می شوند و یارانه نیز دریافت نمی نمایند، تعطیلی مهدهای کودک باعث خسارت اقتصادی آنان شده است و در راستای حمایت از این مراکز بنا به بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، پویش همدلی با هدف یاری به 340 مهد کودک خسارت دیده استان اجرایی شد.

وی گفت: در این مدت 5 نفر از مالکان مهدهای کودک تمام و یا قسمتی از اجاره ساختمان مهد کودک را بخشیدند.

محمدی اضافه کرد: 90 درصد ساختمان مهدهای کودک زیر نظر بهزیستی استیجاری است، مالکان با بخشش تمام و یا قسمتی از اجاره مهد به عنوان حامی کودک معرفی شدند.

وی به برقراری بیمه بیکاری برای مربیان شاغل در مهدهای کودک که توسط کارفرما بیمه شده نیز اشاره نمود و گفت: صاحبان مهدهای کودک از تسهیلات کم بهره نیز بهره مند خواهند شد.

بیش از 11 هزار کودک در استان چهارمحال وبختیاری در مهدهای کودک نگهداری و آموزش داده می شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 979

به "مالکان مهدهای کودک استیجاری چهارمحال و بختیاری به پویش همدلی پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکان مهدهای کودک استیجاری چهارمحال و بختیاری به پویش همدلی پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید