مدال آوران جاکارتا شب عید پولدار می شوند

به گزارش مجله عکس، با تصویب شورای معاونت وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور اسفند سال جاری با حضور رییس جمهور برگزار می گردد.

مدال آوران جاکارتا شب عید پولدار می شوند

به گزارش خبرنگاران ، با تصویب شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران، مانند سنوات گذشته، اسفندماه سال جاری با حضور ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. در این نشست که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارتخانه برگزار گردید، مصوب گشت مراسم تجلیل از قهرمانان مانند سال های گذشته با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار شود.

در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان همچنین 10 برنامه تصویب نامه شورای عالی اداری با موضوع سیاست های کلی و نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ارائه گشت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب و رسیدگی سریع و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان و مردم گفت: از همه معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، روسای فدراسیون ها و مدیران مجموعه ها می خواهم با اهتمام دوچندان برای اجرای تصویب نامه شورای عالی اداری در جهت سالم سازی و روان سازی امور اداری و خدمت رسانی به مردم اقدام نمایند.

در این جلسه مقرر شد در هر جلسه شورای معاونان ، معاون توسعه مدیریت و منابع گزارشی از روند پیشرفت این برنامه ها در سطح وزارت ورزش و جوانان ارائه کند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 44

به "مدال آوران جاکارتا شب عید پولدار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال آوران جاکارتا شب عید پولدار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید