جهت سر سبز و خیره کننده با قطار معروف سریلانکا (تور ارزان سریلانکا)

به گزارش مجله عکس، قطار معروف سریلانکا یکی از جاذبه های گردشگری مهم و زیبای این جزیره دیدنی است. این قطار از شهر کندی به سمت شهر الا می رود که راستا زیبا و بسیار سرسبزی که این قطار از آنجا عبور می نماید باعث معروفیت و محبوبیت این قطار شده است.

جهت سر سبز و خیره کننده با قطار معروف سریلانکا (تور ارزان سریلانکا)

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

احتمالا شما هم عکس های زیبایی که مسافران قطار معروف سریلانکا حین سفر از منظره ها اطراف انداخته اند در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده اید. همان قاطر زیبا و آبی رنگی که از جهتهای بکر و سرسبز عبور می نماید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با قطار معروف سریلانکا, دلیل معروفیت آن و زیبایی های این جاذبه گردشگری آشنا کنیم.

برای خرید بلیط قطار به تمامی نقاط کشور با مناسب ترین قیمت در خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

لذت سفر با قطار معروف سریلانکا

جهتی که این قطار از آن عبور می نماید سرسبز و بسیار زیبا است. بعلاوه علاوه بر محیط زیست و منظره بسیار زیبا, شما با فرهنگ غنی و دست نخورده این کشور نیز آشنا می شوید. در ایستگاه های این قطار اغذیه فروشان خوراکی های خاص و معروف این شهر مانند ذرت های سرخ شده را می فروشند و شما می توانید همراه با میل کردن این خوراکی ها از منظره رو به روستا لذت ببرید.

این جهت ریلی, نه تنها زیبا ترین و شگفت انگیز ترین جهت ریلی سریلانکا, بلکه زیباترین جهت ریلی جهان محسوب می گردد.به همین دلایل سفر با این قطار باعث شده تا سریلانکا به یکی از بزرگترین و محبوب ترین مقصد برای جهانگرد ها و گردشگران قرار گیرد.

تجربه سفر به این کشور و مسافرت با این قطار چنان به یاد ماندنی است که حتی بعد از سال ها با نگاه کردن به عکس هایی که از سفرتان گرفته اید تجربه زیبا و منحصر به فرد آن روزها را به یاد خواهید آورد.

دلیل محبوبیت و معروفیت قطار سریلانکا در چیست؟

همانطور که گفتیم, جهتی که این قطار از آن عبور می نماید از نظر سرسبزی و منحصر به فردی محیط زیست مثال زدنی است. این قطار از دهکده ها, مزرعه ها و شالیزار های بسیاری عبور می نماید که زیبایی هر کدام از این منظره ها مثال زدنی اما متفاوت با دیگری و منحصر به فرد است.

برای مثال اگر سوار بر این قطار باشید ممکن است برای چند دقیقه از کنار مزارع مختلف و رنگ های گوناگون عبور کنید, سپس بلافاصله به یک جنگل سرسبز با درختانی با رنگ های متفاوت برسید و پس از آن هم دشت هایی با رنگ سراسر طراوت بخش سبز رو به رو شوید.

بین جهانگرد ها این گفته، مانند ضرب المثل شده که اگر با قطار سریلانکا از کندی به الا بروید و بلافاصله این جهت را بازگردید به هیچ عنوان از سفر خود خسته نمی شوید. زیرا منظره های که رو به روی شما است چنان زیبا و خیره نماینده و بکر است که حتی متوجه گذر زمان نیز نخواهید شد.

می توانید هنگام سفر سر خود را از پنجره های قطار بیرون بیاورید تا هوای پاک و تمیز و معطر به انواع گیاهان طبیعی را استشمام کنید, یا با دوربین عکاسی خود از این منظره ها خیره نماینده و بی نظیر تصاویر زیبا بگیرید.

اما همواره هنگام خارج شدن از در یا پنجره های قطار در حال حرکت ایمنی و امنیت خودتان را در اولویت قرار دهید.

کلاس های مختلف قطار سریلانکا

به یاد داشته باشید که این قطار به طور رسمی زیباترین جهت ریلی جهان نامیده شده, پس طبیعی است که جهانگرد ها و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر شما هم قصد سفر با این قطار را دارید بهتر برای خرید بلیط کمی عجله کنید تا ظرفیت پر نگردد.

قطار معروف سریلانکا کلاس های متفاوت با بلیط هایی با قیمت های متفاوت دارد در ادامه کلاس های مختلف این قطار را برایتان توضیح می دهیم:

  • درجه یک (first class): سیستم تهویه هوای این فضا بسیار مناسب و مطبوع است, اما مسئله ای که دارد این است که شما نمی توانید پنجره ها را باز کنید و عکس های زیبا از جهت پیش رویتان بگیرید.
  • درجـه دو (second class): سیستم تهویه هوای این کلاس هم مناسب است و مزیتی که دارد این است که می توانید در طول جهت با احتیاط درها و پنجره ها را باز کنید و عکس های زیبا بگیرید.
  • درجه سه (third class): از این کلاس بیشتر مردم محلی برای رفت و آمد استفاده می نمایند و بسیاری از آن ها همراه خود مرغ و خروس دارند. پس تصمیم با خود شما است. اگر دوست دارید با فرهنگ و جامعه و مردم عادی سریلانکا آشنا شوید می توانید کلاس درجه سه را انتخاب کنید. در غیر اینصورت گزینه های درجه یک و درجه دو پیش رویتان هستند.

هزینه بلیط قطار سریلانکا چقدر است؟

احتمالا اولین حدس شما این است که قیمت بلیط این این قطار زیبا و منحصر به فرد را به خود جلب میکند گران باشد. اما دقیقا بر خلاف تصور گردشگران هزینه تهیه این قطار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به طور دقیق تر شما

می توانید تنها با 3 دلار این جهت زیبا و رویایی را با این قطار منحصر به فرد و در یک مسافرت 5 ساعته طی کنید.

در واقع تنها با هزینه ای بسیار اندک می توانید یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای عمرتان را داشته باشد.

چگونه بلیط قطار سریلانکا را خریداری کنیم؟

روش اول این است که مستقیما به ایستگاه قطار بروید و بلیط قطار را بخرید.

روش دوم این است که از مسئولین هتل بخواهید تا یک بلیط برای شما تهیه نمایند. این مورد بیشتر در مواقعی استفاده می گردد که شما قصد خریداری بلیط فرست کلاس قطار را داشته باشید. این بلیط ها به سرعت به فروش می فرایند و برای خرید آن ها باید از چند روز قبل از سفر اقدام کنید.

اما بلیط های معمولی به آسانی و به سرعت از ایستگاه قطار قابل خریداری هستند. به این معنی که می توانید در همان روز به ایستگاه این قطار بروید, بلیط را بخرید و سفر رویایی و زیبای خود را شروع کنید. بلیط های عادی هم سریع و آسان خریداری می شوند و هم هزینه کمتری دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2163

به "جهت سر سبز و خیره کننده با قطار معروف سریلانکا (تور ارزان سریلانکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت سر سبز و خیره کننده با قطار معروف سریلانکا (تور ارزان سریلانکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید