معظل بزرگ مادریدی ها برابر سیتیزن ها

به گزارش مجله عکس، رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن ملاقات حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.

معظل بزرگ مادریدی ها برابر سیتیزن ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید و منچسترسیتی برگزارکننده یکی از دو ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهند بود که به عقیده بسیاری تیم برنده، شانس اول قهرمانی نیز محسوب می گردد. رئال با غلبه بر چلسی به این مرحله رسیده و سیتی نیز پیروز به حذف بایرن مونیخ شد. دیگر ملاقات این مرحله بین اینتر و میلان خواهد بود.

یوفا تاریخ بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی را خاطرنشان کرد و بر این اساس رئال مادرید سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 22.30 در برنابئو میزبان سیتی خواهد بود. بازی برگشت نیز هشت روز بعد در اتحاد برگزار می گردد.

انتخاب روز سه شنبه برای این بازی با نارضایتی رئالی ها همراه بوده چرا که شنبه 16 اردیبهشت، رئال در فینال کوپا دل ری باید به مصاف اوساسونا برود که جدال بسیار حساسی خواهد بود. معین نیست برای فینال، کارلو آنچلوتی از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده خواهد نمود یا خیر و مهمتر اینکه، رئال زمان زیادی هم برای ریکاوری از آن بازی سنگین نخواهد داشت. رئال ترجیح می داد یک روز دیرتر و چهارشنبه به مصاف سیتی برود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2268

به "معظل بزرگ مادریدی ها برابر سیتیزن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معظل بزرگ مادریدی ها برابر سیتیزن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید