مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

به گزارش مجله عکس، یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب برج های دوقلو پتروناس، به خصوص برای مسافران تور مالزی، سالن کنسرت این برج ها است. این سالن اصلی ترین محل در کل جنوب شرق آسیا برای موسیقی کلاسیک است. این سالن در بین دو برج قرار گرفته و معماریش که توانسته عنوان یکی از بهترین سالن های کنسرت دنیا را از آن خود کند، بر پایه طراحی های قرن نوزدهمی سالن های کنسرت در اروپا بوده است. این سالن میزبان برخی از محترم ترین و شناخته شده ترین موسیقی دان های دنیا بوده و خانه ارکستر فیلارمونیک مالزی است.

مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

با داشتن 452 متر بلندی، برج های دوقلوی پتروناس عنوان جهانی خود را تا سال 2004 داشتند، زمانی که ساختمان تایپه 101 با 508 متر بلندی ساخته شد. امروزه برج خلیفه در دبی (بازگشایی شده در سال 2010) عنوان بلندترین ساختمان جهان را از آن خود کرده است؛ رکوردی که به نظر می آید تا سال ها داشته باشد. برج های دوقلو پتروناس در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته اند و در معماریشان از هنرهای اسلامی الهام گرفته شده است. این ساختمان ها در درجه اول محل دفاتر اصلی شرکت پتروناس و دیگر دفترهای شرکت های تجاری هستند.

سکوی تماشای منظره برج های دوقلوی پتروناس در طبقه 86ام قرار گرفته است، جایی که مسافران تور مالزی می توانند نگاهی از نزدیک به گنبد مخروطی برج و همچنین نمایشگاه هایی از تاریخ برج بیاندازند. پل هوایی دو طبقه در برج های دوقلو پتروناس یکی از اصلی ترین بخش های این مجموعه است که باعث جذب گردشگران می شود؛ از آن بالا شما می توانید منظره ای شگفت انگیز و بی مانند از شهر را ببینید. این پل هوایی همچنین به ساکنین برج ها اجازه می دهد به راحتی از یک ساختمان به ساختمان دیگر بروند بدون این که نیاز باشد به سطح زمین بیایند، به علاوه کارایی یک مسیر خروجی در موارد اضطراری را هم دارد. برای ورود به این پل هوایی نیاز است که یک برگه عبور داشته باشید، در نتیجه اگر می خواهید در تور کوالالامپور از این جاذبه دیدن کنید، صبح خیلی زود بیایید چرا که صف ها خیلی سریع طولانی می شوند. قطارهای شهری (LRT) در محل این برج ها ایستگاه دارند، در نتیجه شما می توانید به راحتی از هر نقطه ای به این منطقه بیایید.

منبع مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1946

به "مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور (مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید