مقاله: دلایل سفر به قطر

به گزارش مجله عکس، اگرچه تابستان زمان مناسبی برای سفر به قطر نیست اما ماه های زمستانی زمان کاملا مطلوبی است که از سفر خود از قطر لذت ببرید. با وجود بارندگی که در فصل زمستان فقط 2 تا 3 هفته طول می کشد و دمای هوای بسیار مطلوب، آب و هوای برای سفر، استراحت و بازدید از جاهای تماشای قطر بسیار مطلوب و مناسب است. موزه ملی قطر

مقاله: دلایل سفر به قطر

قطر به علت داشتن فرهنگ های غذایی مختلف، منزلگاه طعم های بین المللی است. برای خوردن غذاهای خوب، رستوران نوبو را برای خوردن سوشی، رستوران زعفران را برای غذاهای هندی و رستوران ایسان تای را برای خوردن سالاد پاپایا حتما امتحان کنید. رستوران های هیپ از جمله رستوران هایی هستند که در بازدید از قطر حتما باید به آن ها سر بزنید. این رستوران ها شامل چند کافه و رستوران مختلف هستند که هر کدام از آن ها برای غذاهای خاصی معروف هستند. کافه گراند جود که برای منسف (غذای ملی اردن)، رستوران الشامی برای گریل مخلوط آن و همین طور رستوران شکسپیر اند کو برای وعده غذایی برانچ معروف هستند.

اگر به قطر سفر می کنید و آفتاب را دوست دارید، از سواحل زکریت، الغاریه، دخان، الوکره، فویرط و مارونا حتما تماشا کنید. به جز همه این ها، بیشتر هتل های 5 ستاره سواحل خصوصی خود را دارند تا مهمانان از آفتاب گرفتن لذت ببرند.

شما به هیچ وجه در دنیا نمی توانید چنین ترکیب بزرگی از فرهنگ های غیر خاورمیانه ای را مشاهده کنید که در آن شرق به معنای واقعی کلمه به غرب می رسد. مردم محلی کمی بیش از 15 درصد از جمعیت قطر را تشکیل می دهند و بقیه هم از منطقه ها مختلف دنیا به این کشور مهاجرت نموده اند. قطر با ترکیب فرهنگ های مختلف، تنوع، غذا، قومیت و سنت، منزلگاه غذاهای بین المللی و سبک زندگی های گوناگون محسوب می گردد.

منبع مقاله: دلایل سفر به قطر

انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1922

به "مقاله: دلایل سفر به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دلایل سفر به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید