ملی حفاری ها محکوم شدند

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/اصفهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد اتفاقات اتفاق افتاده و گزارش بازی تیم های نامی نو و ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت.

ملی حفاری ها محکوم شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملاقات تیم های فوتسال نامی نو اصفهان و ملی حفاری اهواز از سری رقابت های لیگ برتر برگزارشد که از سوی منیژه زیبا سرپرست تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داوران بعد از اتمام مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طاهره مهدی پور، دروازبان تیم ملی حفاری اهواز نیز بعد از اتمام مسابقه رفتار غیر ورزشی با داوران داشته و به آنها اهانت نموده است. وی نیز به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای در مورد محرومیت قابل تجدیدنظر و در مورد جریمه نقدی قطعی است).

مسابقه تیم های وچان کردستان و زاگرس شیراز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار گردید و از سوی سمیرا محمودپور، بازیکن تیم وچان کردستان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور شد که منجر به اخراجش شد. وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 719

به "ملی حفاری ها محکوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی حفاری ها محکوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید