مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورهای موشکی روسیه تا اسباب بازی هایی که می توانند جاسوس باشند (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله عکس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نو ترین موتورهای موشکی هایپرسونیک روسیه با توانایی رسیدن به سرعت 20 ماخ(20 برابر سرعت صوت) در راهند. این موشک ها توانایی انجام حرکت های انحرافی را با سرعت بسیار بالا دارند و رئیس جمهور روسیه؛ ولادیمیر پوتین معتقد است سیستم های دفاع موشکی در برابر این نوع موشک ها هیچ توانی ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورهای موشکی روسیه تا اسباب بازی هایی که می توانند جاسوس باشند (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بعضی از حدس ها حکایت از آن دارند که احتمالا شاهد تغییراتی در تیم مدیریت فیسبوکخواهیم بود. این تغییرات با هدف از بین بردن جایگاه دوگانه مارک زاکربرگ مدیرعامل فعلی فیسبوک خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها اسباب بازی های مبتنی بر هوش مصنوعی در همه جا یافت می شوند، اگرچه بزرگسالان سالهاست به واسطه انواع گوشی هوشمند، گجت، لوازم خانوگی و مواردی مشابه با هوش مصنوعی در ارتباطند، اما اخیرا بچه ها نیز اسباب بازی هایی استفاده می نمایند که متاثر از هوش مصنوعی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی یکی از مهمترین جنبه های فناوری است که طی سال های اخیر نیز با اقبال فراوانی رو به رو شده است. اما به نظر می رسد می توان پیشبینی کرد که هوش مصنوعی در بعضی جنبه ها نسبت به سایر جنبه ها پیشرفت بالاتری داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایوان اشپیگل موسس جوان و سرشناس اسنپ، در مصاحبه ای جالب اظهار نموده از کودکی مقرراتی سخت در خانه آنها حاکم بوده و هم اکنون نیز فردی منظم است.مشروح خبرها را اینجا بخوانید.

ارتش آمریکا به شدت کوشش می نماید تا در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت کند، چرا که مقامات ارشد آن معتقدند در جنگ های آینده پیروزی از آن گروهی خواهد بود که در این زمینه پیروز تر باشد. اسناد و مصاحبه های داخلی پنتاگون با مقامات ارشد به وضوح نشان می دهد که وزارت دفاع از اینکه به وسیله یک غول تکنولوژیک(گوگل) کنار گذاشته شده به شدت خشمگین است و کوشش می نماید هر نوع برنامه ای را که ممکن است در نوع جدیدی از نبرد کار کند، در سیلیکون ولی به نفع خود تغییر دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2212

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورهای موشکی روسیه تا اسباب بازی هایی که می توانند جاسوس باشند (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورهای موشکی روسیه تا اسباب بازی هایی که می توانند جاسوس باشند (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید