موناکو هم چنان به آنری اعتماد دارد

به گزارش مجله عکس، باشگاه موناکو با وجود نتایج ناامید کننده ای که تیری آنری به دست آورده هم چنان به این مربی اعتماد خواهد نمود.

موناکو هم چنان به آنری اعتماد دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، موناکو فصل کابوس وار و ناامید کننده ای را تجربه می نماید. این تیم فرانسوی با راهنمایی یاردیم نتایج بسیار بدی کسب کرد و همین باعث شد تا این مربی پرتغالی بر کنار گردد و تیری آنری جایگزین او گردد.

اما با آمدن آنری نه تنها نتایج موناکو بهتر نشده، بلکه بدتر هم شده تا جایی که این تیم با راهنمایی اسطوره توپچی ها در شش بازی چهار بار تن به شکست داد و تنها دو تساوی کسب نموده است.

بعد از شکست سنگین موناکو برابر پاری سن ژرمن در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فرانسه خبرهای درباره احتمال اخراج آنری هم به گوش رسید که این باعث شد تا باشگاه موناکو واکنش نشان دهد.

فادیم فاسیلف، نائب رئیس موناکو در این باره گفت : آنری برای مدت موقت و کوتاه سرمربی موناکو نشده است. او یک پروسه طولانی دارد و ما هم اعتماد خواهیم کرد. اطمینان داریم که آنری می تواند تیم را به روزهای خوب خود برگرداند. فعلا بازیکنان مصدوم زیادی داریم و طبیعی است که با بازگشت آنها شرایط بهتر خواهد شد. آنری به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 84

به "موناکو هم چنان به آنری اعتماد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موناکو هم چنان به آنری اعتماد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید