نامه سرگشاده پراندلی برای قدردانی از ایتالیایی ها

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: سرمربی مستعفی تیم ملی ایتالیا پس از نهایی شدن انتقالش به گالاتاسرای در نامه ای از اعتماد فدراسیون فوتبال این کشور به او برای راهنمایی آتزوری تشکر کرد.

نامه سرگشاده پراندلی برای قدردانی از ایتالیایی ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی که دو هفته پیش به دنبال کسب نتایج ضعیف در جام جهانی 2014 و حذف از مرحله گروهی از سمت خود استعفا کرد، روز گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم گالاتاسرای ترکیه معرفی گردید تا فصل جدیدی را در دوران مربیگری خود شروع کند.

پراندلی 56 ساله که دو سال پیش توانست ایتالیا را به فینال یورو 2012 برساند، در نامه ای سرگشاده با ابراز خرسندی از فعالیت چهار ساله اش به عنوان سرمربی آتزوری نوشت: در این چهار سال اتفاقاتی فراوانی رخ داد. در مدتی که در حال اجرای این پروژه بودیم، با افراد فراوانی آشنا شدم و روابط زیادی شکل گرفت. مایلم از تک تک افرادی که در این مدت مرا همراهی، هدایت و حمایت کردند تشکر کنم. نمی توانم نام همه آنها را بیاورم چون تعداد شان زیاد است.

وی قدردانی خود را اینگونه ادامه داده است: قدردانی را در همین چند سطر انجام می دهم. باید بگویم که کار کردن با شما برایم لذتبخش بود و من همواره به آن افتخار خواهم کرد. می دانم عشق و اشتیاق شما به پیراهن آتزوری در چه حدی است. از جان کارلو آبته، رئیس فدارسیون فوتبال ایتالیا تشکر ویژه می کنم چرا که او در حضور چهار ساله من در تیم ملی ایتالیا نقشی کلیدی داشت. او همواره می دانست که در هر زمان چگونه به من قوت قلب بدهد.

سرمربی پیشین فیورنتینا با آرزوی موفقیت برای جانشین خود، در خاتمه نامه اش نوشت: امیدوارم تجربیاتی که در این مدت کسب نموده ایم، چه مثبت و چه منفی نقطه شروع برای فوتبال کشورمان باشد تا صندلی و احترامی که لیاقتش را دارد به دست آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 395

به "نامه سرگشاده پراندلی برای قدردانی از ایتالیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرگشاده پراندلی برای قدردانی از ایتالیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید