هیجان موج سواری در جزایر اندونزی

به گزارش مجله عکس، در این جزایر اندونزی هیجان موج سواری را تجربه کنید!

مدت های طولانی است که موج سواران، به زندگی کوچگردی، معروف بوده اند، به طوریکه زمان زیادی را صرف جستجوی جهان در پی موج های کامل می کنند. و در برخی مراحل جستجوی خود، بسیاری از آنها، خودشان را در محدوده امواج اندونزی پیدا خواهند کرد. می خواهیم موج سواری در جزایر اندونزی تجربه کنیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

هیجان موج سواری در جزایر اندونزی

بالی

بالی، با بیشترین نقاط موج سواری در سطح جهان، مرکز موج سواری اندونزی است. هر سفر موج سواری در اینجا تقریبا همواره در کوتا آغاز می شود که منطقه ساحلی اصلی اندونزی است. امواج در اینجا، همه چیز را برای همه ارائه می دهند. موج سواران برتر، از شرایط طوفانی مطبوع، لذت می برند، در حالی که مبتدیان، استراحت در ماسه های نرم ساحل و مدارس موج سواری متعدد را محیطی مناسب برای اولین ذوق ورزشی خواهند یافت. با فاصله کمی از کوتا، شبه جزیره Bukit واقع شده که بهترین امواج در بالی را در آنجا می توان یافت. پادنگ، یکی از نقاط تعیین اندونزی است. زمانی که آنجا باشید، می توانید انتظار دیدن یکی از جالب ترین مکان ها در جهان را داشته باشید.

سوندای

درست در جنوب بالی، حوالی جزیره سوماترای واقع شده، که مملو از نقاط موج سواری می باشد. لومبوک، نزدیک ترین جزیره به بالی، بیشترین بازدیدکننده را از جمعیت موج سواران دارد و بعنوان ارزشمندترین مکان موج سواری، نقطه کویری افسانه ای می باشد، که احتمالا بهترین موج را در جهان داراست. این موج بسیار بی ثبات است اما زمانی که تمام عناصر کنار هم باشند، این نقطه بی خاتمه، موج هایی بزرگ را در بیش از 20 ثانیه برای موج سواران ایجاد می کند. افراد مبتدی، دان دان و یا Ekas داخلی را امتحان کنند، که هر دو در ساحل جنوبی لومبوک واقع شده اند.

سوماترا

سوماترا، زنجیره ای از جزایر است که در سواحل غربی واقع شده است. Nias، در شمال، معروف ترین آنها است. این موج، همواره بصورت موجی کامل در نظر گرفته شده است، اما در پی سونامی بوکس روز 2004، موج به طوری مهیج، تقویت شده است. صخره حدود یک متر به بالا افزایش یافته و موج را سریع تر و سازگارتر نموده است.

همچون Nias، اگر شما از میانگین موج سواران بپرسید که کجا را برای موج سواری ترجیح می دهند، پاسخ همواره جزایر Mentawai خواهد بود. این جزایر، زادگاه بیشتر نقاط موج سواری نسبت به هر جای دیگری روی زمین هستند و در هر روز از سال، امواج غیر قابل باور، محلی در Mentawais را در هم می شکنند.

چه زمانی به این جزایر برویم؟

اندونزی، اساسا مقصد موج سواری در طول سال است، اما فصل خشک (مه تا اکتبر) بهترین زمان برای رفتن به این منطقه می باشد. یعنی وقتی که بادهای جنوب شرقی جریان دارند و برجستگی موج، از سوی اقیانوس جنوبی، در بزرگترین و سازگار ترین موقعیت خود واقع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2002

به "هیجان موج سواری در جزایر اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان موج سواری در جزایر اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید