استادیوم مدرن جام جهانی قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها

به گزارش مجله عکس، بر اساس اعلام فیفا استادیوم تازه تاسیس و بسیار مدرن اجوکیشن سیتی که در دوحه و برای جام جهانی 2022 ساخته شده پیش از این میزبان جام جهانی باشگاه ها خواهد بود.

استادیوم مدرن جام جهانی قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان و نماینده قاره اروپا در رقابت های جام جهانی باشگاه های امسال حضور خواهد داشت و بر اساس اعلام کمیته تصمیم گیری فیفا این تیم اولین بازی خود در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را در استادیوم تازه تاسیس دوحه در تاریخ 18 دسامبر برگزار خواهد نمود. گفته می گردد که دو بازی فینال و نیمه نهایی این رقابت ها نیز قرار است به میزبانی همین استادیوم برگزار گردد.

دو مجموعه دیگری که میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارند نیز استادیوم حمد و استادیوم جاسم بن حمدان هستند که آن ها نیز در سال 2022 در میزبانی قطر در جام جهانی حضور خواهند داشت.

تیم السد قطر نیز در این رقابت ها به میدان خواهد رفت و با توجه به این که استادیوم جاسم بن حمدان استادیوم خانگی این تیم به شمار می آید شاید آن ها بتوانند در جام جهانی باشگاه ها یکی از دیدار ها را در استادیوم خانگی خود برگزار نمایند. ظاهرا قطر دو جام جهانی باشگاه های 2019 و 2020 را برای آزمایش کردن شرایط استادیوم ها و میزبانی برای جام جهانی در نظر گرفته تا بتواند شرایط را به خوبی سنجیده و ایراد های استادیوم های خود را رفع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 381

به "استادیوم مدرن جام جهانی قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم مدرن جام جهانی قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید