سفر به آمریکا: پیش بینی رکورد توریست برای شهر نیویورک در سال 2017

به گزارش مجله عکس، شهر نیویورک که سال گذشته برای اولین بار شمار گردشگران ورودی خود را به بیش از 60 میلیون نفر رسانده بود، طبق پیش بینی ها سال جاری نیز با رشد 2 درصدی به رکورد 61.8 میلیون نفر جهانگرد خواهد رسید که از این رقم 49.2 میلیون نفر جهانگرد های داخلی هستند.

سفر به آمریکا: پیش بینی رکورد توریست برای شهر نیویورک در سال 2017

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شمار گردشگران بین المللی وارد شده به نیویورک در سایه انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا و فرمان های مهاجرتی جنجالی او سال جاری 100 هزار نفر در مقایسه با آمارهای سال 2016 کاهش خواهد یافت که البته از برآورد اولیه اُفت 300 هزار نفری گردشگران خارجی پائین تر است.

بنا بر اعلام آژانس رسمی تبلیغات و بازاریابی گردشگری نیویورک NYC & Company، در سال 2016 گردشگران در مجموع 4.2 میلیارد دلار در نیویورک هزینه کردند و گردشگران بین المللی نیز به طور متوسط در دوران اقامتشان در شهر 2 هزار دلار صرف هزینه ها نموده اند که این رقم حدود چهار برابر بیشتر از گردشگران داخلی است

کمپین دنیای گردشگری نیویورک تحت عنوان نیویورک واقعی برای جذب شمار بیشتری گردشگر از سراسر دنیا اخیرا شروع به کار نموده و تابلوهای آن در فرودگاه ها، متروها و ایستگاه های اتوبوس در سراسر دنیا قابل مشاهده است.

فِرد نیکسون، مدیر ارشد اجرایی آژانس NYC & Company بیان نمود:

ارزش بالای دلار آمریکا موجب کاهش قدرت خرید بعضی گردشگران بین المللی شده و این امر یکی از عوامل مهم در کاهش شمار گردشگران خارجی نیویورک است، اما سایر عوامل تحت تاثیر دولت ترامپ است که از گردشگر های خارجی استقبال نمی کند.

وی اضافه نمود:

نیویورک بیش از سایر شهرهای آمریکا از کاهش شمار گردشگران خارجی آسیب خواهد دید، چون حدود 30 درصد از تمام گردشگران بین المللی که به آمریکا سفر می نمایند از شهر نیویورک نیز بازدید می نمایند و نیویورک بیشترین سهم را از گردشگران کشورهایی داشته که تحت تاثیر قانون مهاجرتی دولت ترامپ قرار گرفتند.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1411

به "سفر به آمریکا: پیش بینی رکورد توریست برای شهر نیویورک در سال 2017" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: پیش بینی رکورد توریست برای شهر نیویورک در سال 2017" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: پیش بینی رکورد توریست برای شهر نیویورک در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید