گروه های جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرین اند

به گزارش مجله عکس، دبیر مجمع جهادگران استان مرکزی گفت:گروه های جهادی این استان برای استقرار و یاری در انجام اقدامات جهادی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می دارند.

گروه های جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرین اند

به گزارش خبرنگاران، سید عباس حسینی با اشاره به ظرفیتهای گسترده گروه های جهادی شرح داد: گروه های جهادی استان مرکزی در سنوات اخیر، در تمام فرصت ها و موقعیت های سال و حوادث و بزنگاه های مسائل جامعه، از هر فرصتی حتی یک روزه استفاده نموده و به خدمت رسانی در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می نمایند.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی استان مرکزی در عرصه های فراوری و توزیع ماسک، بهداشت و درمان، اعم از پایش سلامت، آموزش و آگاهی بخشی، ضدعفونی اماکن عمومی، در مرحله اول شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی برای ریشه کن کردن و مبارزه با آن ویروس به میدان آمدند و به یاری وزارت بهداشت آغاز به فعالیت کردند.

حسینی اعلام کرد: با توجه به مشاهدات عینی و حوادث تلخ اخیر اتفاق افتاده در کشور عزیزمان و شرایط کنونی کشور گروه های جهادی استان مرکزی برای استقرار و یاری در انجام اقدامات جهادی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می دارند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم اعلام کرد: مردم استان مرکزی ضمن حفظ آرامش و خونسردی، با افزایش مسئولیت نسبت به رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه و ماسک زدن نسبت به مقابله و پیشگیری از این بیماری اقدام نمایند. همانطور که رزمندگان و دلاورمردان کشورمان در دوران دفاع مقدس با نثار جان خود از کیان انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند، امروز گروه های جهادی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا حماسه ای دیگر را رقم زدند که ستودنی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1158

به "گروه های جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرین اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرین اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید