گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خیرخواه: اگر تیمم کامل بود، می توانستیم پنجم شویم، بارها گفتم که اعزام تیم چهار نفره ریسک است

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازی های آسیایی برسیم و رتبه مان را در این مسابقات تکرار کنیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خیرخواه: اگر تیمم کامل بود، می توانستیم پنجم شویم، بارها گفتم که اعزام تیم چهار نفره ریسک است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی ژیمناستیک ایران با سه ژیمناست در فینال تیمی بازی های آسیایی شرکت کرد و بار دیگر عنوان هشتمی خود را تکرار کرد. رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: همه تیم ها به طور کامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم. ما از تمامی تیم ها یک نفر کمتر داشتیم و از این بابت تحت استرس بودیم، در ضمنً آقای کهنی از مچ پا مصدوم است و از کیخا خواستیم در دو وسیله غیرتخصصی در فینال تیمی شرکت کند.

وی ادامه داد: با وجود این که یک نفر کمتر بودیم، بچه ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند. دیدید که بچه های ایران در فینال برای کسب رتبه بهتر کوشش کردند اما کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازی های آسیایی برسیم و رتبه مان را در این مسابقات تکرار کنیم.

وی در سرانجام گفت: امروز سعی کردم غیبت سامان مدنی را در تیم مدیریت کنم. متاسفانه سامان شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید. مصدومیت سامان استرس زا بود و تیم ما از هم پاشید. من پیش از اعزام تیم ژیمناستیک بارها گفتم که اعزام تیم چهار نفره ریسک است و امروز لطمه اش را خوردیم. اگر تیم ما کامل بود امروز می توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و صندلی مان را بهبود ببخشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 507

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خیرخواه: اگر تیمم کامل بود، می توانستیم پنجم شویم، بارها گفتم که اعزام تیم چهار نفره ریسک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خیرخواه: اگر تیمم کامل بود، می توانستیم پنجم شویم، بارها گفتم که اعزام تیم چهار نفره ریسک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید