10 روش افزایش فالوور در اینستاگرام

به گزارش مجله عکس، خبرگزاری خبرنگاران- اینستاگرام در حال حاضر بستر محتوای مورد علاقه من است. در حالی که فیس بوک به یک ویرانه عظیم برای الگوهای رفتاری قدیمی تبدیل شده است و توییتر پر از ربات های عجیب شده است ، اینستاگرام هر روز میزبان میلیون ها سازنده محتوا است که عکس های هیجان انگیزی را روی پیج اینستاگرام خود ارسال می نمایند.

10 روش افزایش فالوور در اینستاگرام

گرچه این عالی است ، اما اشباع مطلوب پلت فرم باعث می گردد افراد مانند من و شما با دریایی از محتوای به ظاهر بی خاتمه روبرو شوند. با این حال ، هنوز چندین روش برای جلو ماندن از منحنی وجود دارد.

گوش کنید ، اما من پانزده راز بازاریابی مورد علاقه خود را در اینستاگرام با شما در میان خواهم گذاشت. آنها به شما یاری می نمایند محتوای عالی را منتشر کنید ، یک برنامه منظم ایجاد کنید و چه کسی می داند - شاید در این راه فروش خاصی را تجربه کنید.

راز شماره 1 :مطالب خود را برنامه ریزی کنید

یکی از مهمترین قسمتهای بازاریابی اینستاگرام حفظ یک برنامه مداوم و مکرر محتوایی است. در حالی که تعداد زیادی از بازاریابان شبکه های اجتماعی می دانند که حفظ صف سالم از عکس ها خوب است ، اما همه آنها نمی دانند که روش هایی برای ساده سازی برنامه ریزی محتوا وجود دارد.ما در این مقاله از وبسایت پارس اینستاگرام این راز را به شما آموزش خواهیم داد.

2: هشتگ های موثر اینستاگرام

در چشم انداز شبکه های اجتماعی ، هشتگ ها دنیا را به گردش در می آورند - خصوصاً در اینستاگرام. انتخاب هشتگ های مناسب می تواند باعث ایجاد یا شکستن پست شما گردد. آنها تأثیر بسزایی در درگیر شدن پست شما دارند و می توانند بسیار معین نماینده باشند در خصوص اینکه آیا محتوای شما به چشم بازار هدف شما برسد یا نرسد.

اگرچه چندین استراتژی هشتگ مختلف وجود دارد ، اما ترکیب ایده آل هنوز مورد بحث است. از نظر من ، بیشتر هشتگهایی هستند که محلی یا مستقیماً با پست شما مرتبط باشند.

راز شماره 3: پست های پیش نویس را نگه دارید

اگر هنوز مطمئن نیستید که در برنامه برنامه ریزی خود وقت و هزینه خواهید کرد ، نترسید - یک راه چاره برای شما وجود دارد. کمی ویژگی شناخته شده در اینستاگرام ، پیش نویس است. وقتی عکسی را به برنامه اضافه می کنید ، زیرنویس بنویسید و افراد موجود در آن را علامت گذاری کنید ، اما هنوز پست را انتخاب نکنید. در عوض ، می توانید پست خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید. این پست را در برنامه ذخیره می نماید و به شما امکان می دهد دفعه بعدی که می خواهید پست کنید فوراً آن را بیرون بکشید.

4: از برنامه های ویرایش قدرتمند بهره ببرید

خوب ، صادقانه می گویم: استفاده از ابزار ویرایش راز بزرگی نیست. بهتر است از آنها بهره ببرید تا تاثیر قدرتمندش را متوجه شوید.

در طول این سالها ، با استفاده از اینستاگرام ، به تعداد زیادی برنامه برخوردم که نحوه استفاده از سیستم عامل را تغییر داده اند. من گوشم را برای این کارها به زمین می کشم تا خیلی عقب نمانم - و پیروز باشید ، این بدان معنی است که می توانم دانش خود را منتقل کنم!

5: یک فید یکپارچه ایجاد کنید

این یکی از رازهای کمی شناخته شده مورد علاقه من در اینستاگرام است. اگرچه برای هر مشاغل مناسب نیست ، اما ایجاد یک نمایش یکپارچه در اینستاگرام یک نمایش تصویری است که حساب شما را به یک گالری زیبا و منحصر به فرد برای هواداران و مشتریان بالقوه تبدیل می نماید. خبرمایه یکپارچه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، ویرایش عکس های شما به شکلی که خوراک شما را مانند یک تصویر غول آسا نشان دهدمیتواند یاری نماینده باشد.

راز شماره 6: ارسال محتوای پشت صحنه

بین پست های محصول و محتوای تبلیغاتی ، می توانید در صف محتوای اینستاگرام خود آرامش پیدا کنید. یکی از بهترین راه ها برای پر کردن این خلا با محتوای پشت صحنه است ، که غالباً یک نوع محتوای دست کم گرفته شده است. یک دلیل وجود دارد که ایجاد یا چگونگی فراوری محتوا به خوبی در همه سیستم عامل ها کار می نماید مردم آن را دوست دارند ، لطفا به روز باشند.

راز شماره 7: بازخورد فالوورها را به اشتراک بگذارید

هنگامی که نوبت به تصمیم گیری در خصوص خرید می رسد ، اثبات اجتماعی می تواند معنایی داشته باشد. اگر می خواهید از اینستاگرام به عنوان راهی برای پیشبرد فروش کسب و کار خود بهره ببرید ، یکی دیگر از ایده های جالب محتوای آن ، توصیفات و بازخورد مشتری است. یک چیز است که بگوییم بهترین محصول شماست - اما نشان دادن سخنان دیگران به مشتریان بالقوه می تواند واقعاً به درک مشتری نسبت به برند شما یاری کند.

راز شماره 8: تخفیف ها و تبلیغات

وقتی همه چیزهای دیگر شکست بخورد ...

هر چند واقعاً. استفاده از اینستاگرام به عنوان بستری برای به اشتراک گذاشتن تخفیف ها و تبلیغات سریع راهی کم ارزش برای بازار است. خیلی اوقات ، مارک ها بیش از حد روی ساخت زیبایی شناسی خود در اینستاگرام کار می نمایند تا فراموش نمایند که اگر واقعاً درآمد کسب و کار آنها را نداشته باشد ، معنی زیادی نخواهد داشت.

راز 9: پخش جریانی مستقیم

شاید دیگر چنین رازی نباشد ، اما لایو اینستاگرام هنوز هم یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که باید به آن اضافه کنید و به لیست کارنامه خود اضافه کنید. مارک های سراسر دنیا هنوز به طور خستگی ناپذیری در تلاشند تا استراتژی هایی را که برای Live به عنوان یک پلتفرم بهتر کار می نمایند ، شناسایی نمایند - و باور کنید ، بسیاری از آنها وجود دارد.

راز بازاریابی اینستاگرام شماره 10: استوری خود را حفظ کنید

اگرچه اکنون Stories اینستاگرام کاملاً گسترده شده است ، اما آنچه به عنوان یک راز باقی مانده دقیقاً نحوه استفاده بهینه از اسنپ چتاست. آنچه در خصوص Stories بسیار مهم است این است که آنها تنها راه برای اطمینان از موقعیتی در بالای خبرهای پیروان شما هستند ،جدیدترین Stories ابتدا نمایش داده می شوند ، در مقابل پست های عادی ، که براساس فعالیت مرتب می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1653

به "10 روش افزایش فالوور در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 روش افزایش فالوور در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید