1748 مسافر کرونا مثبت قصد استفاده از هواپیما و قطار را داشتند

به گزارش مجله عکس، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تمام آزمایش های مثبت در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری می شود و طی چهار روز گذشته از حضور و سفر 1748 نفر فردی که مثبت بودند و قصد خرید بلیت و مسافرت با اتوبوس، هواپیما و قطار داشتند جلوگیری کردیم.

1748 مسافر کرونا مثبت قصد استفاده از هواپیما و قطار را داشتند

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به سامانه یکپارچه رصد آزمایش هایی که ایجاد کردیم، تمام آزمایش های مثبت در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری می شود و طی چهار روز گذشته از حضور و سفر 1748 نفر فردی که مثبت بودند و قصد خرید بلیت و مسافرت با اتوبوس، هواپیما و قطار داشتند جلوگیری کردیم. زیرا توانستیم از این سامانه استفاده کنیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از مصوبات امروز ستاد ملی کرونا که یکی از مصوبات خوب است ،این است که فکر می کنم برای اینکه بتوانیم از حضور افراد کرونا مثبت در حمل و نقل عمومی و ادارات جلوگیری کنیم، این است که همراه داشتن کارت ملی برای دریافت خدمت، الزامی است. بنابراین هموطنان اگر قرار است به اداره ای برای دریافت خدمت مراجعه کنند، باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: این اقدام برای حفظ سلامت خودشان و دیگران است. در این صورت اگر آزمایش مثبت داشته باشند، با کارت ملی قابل چک کرن است و می توانند از افراد در معرض خطر محافظت کنند.

این در حالی است که رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی از دسترسی نداشتن آژانس ها به سامانه خبر می دهد و مدعی است مسافر تا فرودگاه نرود متوجه نمی شود که اجازه پرواز دارد یا خیر!

منبع: چمدان
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1385

به "1748 مسافر کرونا مثبت قصد استفاده از هواپیما و قطار را داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1748 مسافر کرونا مثبت قصد استفاده از هواپیما و قطار را داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید