3300 واحد تولیدی راکد احیا می شوند

به گزارش مجله عکس، تهران (پانا) - معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت برای سال 1401 احیا و افزایش ظرفیت سه هزار و 300 واحد تولیدی راکد در دستور کار قرار گرفته است.

3300 واحد تولیدی راکد احیا می شوند

علی رسولیان با تاکید بر الکترونیکی شدن فرایند واگذاری زمین برای فعالیت صنعتی اظهار کرد: طرح آمایش صنعتی در شهرک های صنعتی در دستور کار است تا با توجه به ظرفیت های منطقه تصمیم گیری برای فعالیت واحدهای صنعتی انجام گردد.

وی افزود: در شهرک های صنعتی 2 وظیفه مهم تامین زیرساخت ها و حمایت از صنایع کوچک بر عهده ماست، اما یکی از مسائل مهم شهرک های صنعتی تامین زمین و کمبود برق برای فعالیت واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران توضیح داد: برای حل مسائل برق شهرک ها، تاسیس شهرک های خورشیدی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از برنامه های جدی ماست.

رسولیان با اشاره به نهضت کارگاه سازی در شهرک های صنعتی کشور گفت: برنامه سال جاری ایجاد یک هزار کارگاه صنعتی بود که به 1400 کارگاه رسید و بنا داریم بخش عمده ای از این کارگاه ها را در اختیار شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: سال جاری هزار و 959 واحد تولیدی راکد در استان ها احیا شدند و برای سال 1401 احیا و افزایش ظرفیت سه هزار و 300 واحد تولیدی در دستور کار واقع شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح نمود: ظرفیت های مهمی در استان بوشهر در حوزه نفت وجود دارد که ایجاد شهرک های تخصصی زیر بخش صنایع پتروشیمی، نفت و گاز مورد توجه ویژه واقع شده است.

رسولیان تاکید نمود: سال جاری برای ایجاد زیر ساخت در شهرک های صنعتی استان بوشهر 20 میلیارد تومان پرداخت شده است.

صبح امروز با حضور رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی، دیران سازمان صمت و شهرک های صنعتی استان بوشهر جابه جا شدند.

مهدی صفوی که از سال 88 مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منصوب شد و سید حسین حسینی که از سال 89 رئیس سازمان صمت بود به عنوان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی بوشهر معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2089

به "3300 واحد تولیدی راکد احیا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3300 واحد تولیدی راکد احیا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید