350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می گردد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از تعدیل 350 چراغ روشنایی معابر درون شهری و برون شهری در این شهرستان اطلاع داد و اضافه نمود: باتوجه به آغاز فصل سرما ضروریست با اتخاذ تصمیمات مدیریتی صحیح، اندازه قطعی برق را در این شهرستان کاهش دهیم.

350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می گردد

عطاالله میرزایی امروز(18آذر)با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال قطعی برق در دیواندره،اظهارکرد:افزایش مصرف گاز در فصل زمستان از طرفی و گازسوز بودن نیروگاه های فراوری برق در کشور از طرف دیگر احتمال کاهش فراوری برق را در پی دارد.

وی اضافه نمود:ضروریست تا با اقدامات پیشگیرانه و اخذ تصمیمات درست، قطعی برق را در این شهرستان کاهش و از خاموشی های ناخواسته جلوگیری به عمل آید.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره تعدیل شبکه روشنایی معابر شهری و بین شهری را ازجمله اقدامات موثردرمدیریت مصرف برق دانست و بیان نمود: بدین منظور در فصل سرما چراغ ها در بعضی بلوارهای کم تردد سطح شهر به صورت یک درمیان و زیگزاگی روشن می شوند.

میرزایی با اشاره به فعالیت 4 اکیپ شهری و روستایی برای اجرای این طرح در شهرستان دیواندره،عنوان نمود: این طرح در منطقه ها پرتردد و حادثه خیز مانند میادین، دوربرگردان و چهارراه ها اجرانمی شود و روشنایی این منطقه ها همانند گذشته به صورت کامل برقراراست.

وی گفت: به همین دلیل مقرر است زمستان سال جاری 350 چراغ روشنایی معابر درون شهری و برون شهری در شهرستان دیواندره تعدیل شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مصرف هر پایه چراغ نصب شده در معابر 12 متری موجود در بلوارها برابر با یک واحد مسکونی است،ادامه داد: با اجرای این طرح نصف پایه های برق از مدارمصرف خارج شده و انرژی بیشتری به چرخه فراوری بازگردانده می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه چراغ های روشنایی جاده های بین شهری نیز با همکاری راهداری این شهرستان تعدیل شده است،اضافه نمود: پیش بینی می شود با تعدیل روشنایی معابر شهری وبرون شهری دردیواندره وزرینه اوباتو بیش از 75 کیلووات باردرشبکه برق صرفه جویی شود.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در زمستان سال جاری تعرفه برق به روال قبل بازگشته و تخفیف درصدی که در ماه های گرم سال اعمال می شد در این فصل حذف می شود، گفت: ضروری است تا مشترکان برق برای کاهش هزینه های برق مصرفی، حداکثر صرفه جویی رادراستفاده از لوازم برقی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1963

به "350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید