60 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حوزه دیجیتال فعالیت می نمایند

به گزارش مجله عکس، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: از میان 180 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 60 درصد آن ها در حوزه دیجیتال فعالیت می نمایند.

60 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حوزه دیجیتال فعالیت می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: حدود 180 شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران وجود دارد که 60 درصد آن ها در حوزه دیجیتال مشغول به فعالیت هستند.

زارعی ادامه داد: نگاه 100 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری به انقلاب صنعتی چهارم و بحث دیجیتال است. پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بستر خوبی برای تحقق این امر ایجاد نموده است. ما با تاسیس مرکز تحول دیجیتال در پارک علم و فناوری به انتقال تکنولوژی خواهیم پرداخت.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: تصمیم گرفته ایم تا ایجاد تکنولوژی کنیم و آن را به فروش برسانیم لذا با این فرض، ضرورت دارد تا در حوزه تحول دیجیتال گام برداریم، زیرا در زمان حال جهان به آن سمت و سو حرکت می نماید.

زارعی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همین منظور تسهیلاتی را ارائه می دهد؛ توضیح داد: یکسری از تسهیلات پارک مربوط به بخش کرونا می گردد که شرکت ها را مورد حمایت قرار می دهیم، تسهیلات دیگری نیز وجود دارد که دولت قول داده است در راستای تحقق آن ها به پارک علم وفناوری یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1129

به "60 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حوزه دیجیتال فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حوزه دیجیتال فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید