آکواریوم حیرت انگیز S.E.A (اس ای آ) سنگاپور

به گزارش مجله عکس، یکی از عظیمترین آکواریوم شناخته شده دنیا، آکواریوم S.E.A (اس ای آ) سنگاپور است، که به آن سی آکواریوم هم گفته می گردد و در جنوب شرقی سنگاپور واقع شده است. این آکواریوم عظیم در سال 2012 ساخته شده و در حال حاضر بیش از 800 گونه متفاوت از صد هزار موجودات دریایی از کل دنیا را دارا است.

آکواریوم حیرت انگیز S.E.A (اس ای آ) سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

آکواریوم S.E.A به خاطر وسعت خیلی عظیم و تنوع بیش از حد موجودات دریایی یکی از عظیمترین آکواریوم در دنیا شناخته شده است. اگر با تور سنگاپور سفر کردید، حتما از این آکواریوم عظیم دنیا بازدید کنید و گونه های مختلف موجودات را از نزدیک ببینید؛ این آکواریوم به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است و هر ساله جهانگرد ها و گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا برای بازدید از جذاب ترین آکواریوم سنگاپور به این شهر می آید.

در این آکواریم موجودات آبزی در 10 بخش، طبق منطقه جغرافیایی خود قرار گرفته اند؛ همه قسمت های آکواریوم جذاب و دیدنی است به طوری که وقتی به بازدید از این آکواریوم میروید متوجه نمی شوید ساعت کی گذشت و با دیدن آکواریوم فک می کنید درست وسط اقیانوس بین موجودات آبزی قرار گرفته اید و دوست ندارید از این مکان بی نظیر دل بکنید و ساعت ها دوست دارید به تماشای موجودات آبزی بنشینید. آکواریوم S.E.A از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر باز بوده و بهتر است شما نیم ساعت قبل، بلیط خریداری کنید و حداقل ضروری است 3 ساعت برای دیدن جذاب ترین آکواریوم سنگاپور وقت بگذارید.

10 قسمت آکواریوم S.E.A

1. عبور از ناحیه کاریماتا و جاوا

با عبور از قسمت کاریماتا و جاوا آکواریوم S.E.A شما گونه های پومپانو، سفره ماهی ها، ماهی های خفاشی از موجودات زنده و همچنین بقایای کشتی غرق شده را می توانید مشاهده کنید.

2. عبور از ناحیه مالاکا و آندامان

با عبور از ناحیه مالاکا و آندامان، جذاب ترین آکواریوم سنگاپور شما موجودات متنوعی را دقیقا زیر پاهای خود مشاهده می کنید.

3. عبور از ناحیه خلیج بنگال و دریای لاکادایو

خلیج بنگال و دریای لاکادایو یکی دیگر از بخش های آکواریوم S.E.A است که شما با عبور از دریای لاکادایو می توانید صخره های مرجانی و ماهی های خاصی را مشاهده و از دیدنشان لذت ببرید.

4. آکواریوم S.E.A، سفر اقیانوس

با عبوراز ناحیه سفر اقیانوس جذاب ترین آکواریوم سنگاپور، شما می توانید پایکوبی عروس های دریایی، حرکت های زیبای دلفین ها و گونه های آبزی آب های سرد را تماشا کنید.

5. عبور از ناحیه اقیانوس باز

شما در این ناحیه از آکواریوم S.E.A (اس ای آ) گونه های خیلی عظیم آبزی مثل: کوسه پلنگی، ماهی های دریا های گرمسیر و … را مشاهده کنید

6. عبور از ناحیه اقیانوس هند و دریای عمان

با رد شدن از ناحیه اقیانوس هند و دریا عمان، که عظیمترین و جذاب ترین آکواریوم سنگاپور است شما موجوداتی را مشاهده می کنید که در سنگ های ساحلی زندگی می نمایند و جذاب ترین بخش این ناحیه این است که این موجودات دقیقا هم رنگ صخره های مرجانی هستند.

7. رد شدن از دریای سرخ

جالب است بدانید شمالی ترین دریای گرمسیر در دریای سرخ واقع شده است که محل زندگی صخره های مرجانی است. در دریای سرخ گونه های متنوع و خیلی زیادی در این ناحیه وجود دارد و به جنگل های استوایی دریایی مشهور است.

به دلیل وجود صخره های مرجانی در دریای سرخ باعث شده این ناحیه به یکی از جذاب ترین آکواریوم سنگاپور شناخته گردد

8. آفریقای شرقی در آکواریوم S.E.A

از جذاب ترین آکواریوم سنگاپور، ناحیه آفریقای شرقی است. در آفریقای شرقی دو دریاچه شیرین با نام های ویکتوریا و تانگانیا وجود دارد. در این ناحیه موجودات آبزی متنوعی مثل: ببر ماهی، ماهی های گوشت خوار را می بینید.

9. دریای جنوب چین، جذاب ترین آکواریوم سنگاپور

در این ناحیه گونه های مختلفی از خرچنگ ها و همچنین شیر ماهی ها با نیش های سمی وجود دارند.

10. رد شدن از دریای کوسه

یکی از جذاب ترین آکواریوم سنگاپور ناحیه دریای کوسه است. در این ناحیه شکارچی های عظیم و گونه کوسه هایی که در حال انقراض هستند، مثل کوسه های سر چکشی و سیلور تیپ وجود دارند.

این ناحیه یکی از بهترین قسمت های آکواریوم هست شما اگر غواصی بلد باشید می توانید لباس غواصی پوشیده و داخل آکواریوم بروید و در کنار موجودات آبزی شنا کنید و از نزدیک مار ماهی های رنگین را مشاهده کنید که بدون بال شنا می نمایند.

جذاب ترین امکاناتآکواریوم S.E.A سنگاپور

در آکواریوم S.E.A (اس ای آ) امکاناتی نظیر نیمکت ها قرار داده شده تا مسافران و جهانگرد ها هر چقدر که دوست دارند در این نیمکت ها نشسته و به تماشای این آکواریوم بی نظیر بپردازند؛ همچنین امکاناتی برای بچه ها شما در این مکان بی نظیر در نظر گرفته شده است؛ بچه ها شما می تواند در جذاب ترین آکواریوم سنگاپور اوریگامی موجودات آبزی که دوست دارند و خوششان آمده است را در قسمت های ویژه این آکواریوم درست نمایند و مهارت خودشان را نشان دهند.

یکی از خاطرات ماندگار در جذاب ترین آکواریوم سنگاپور غذا دادن به موجودات آبزی و غواصی است؛ به یاد داشته باشید شما فقط بعد از ظهرها می توانید به موجودات آبزی غذا داده و یا کنار آن ها غواصی و شنا کنید. شما در هنگام خسته شدن می توانید به رستوران های این آکواریوم عظیم رفته و همراه با میل کردن غذاهای خوشمزه به تماشای موجودات آبزی بپردازید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1284

به "آکواریوم حیرت انگیز S.E.A (اس ای آ) سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم حیرت انگیز S.E.A (اس ای آ) سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید