ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند، با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم

به گزارش مجله عکس، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولان باشگاه و سرمربی خواهش می کنم که با جدایی من موافقت نمایند.

ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند، با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم

اکبر ایمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه مدتی پیش درخواست جدایی از صنعت نفت را نموده بود، گفت: من چند هفته قبل هم در مصاحبه ای گفتم که به دلیل شرایط خانوادگی ام نمی توانم در آبادان بمانم. متاسفانه تا به امروز اتفاق جدیدی نیفتاده و باشگاه هم با جدایی من مخالفت نموده است. من هیچ مسئله ای در نیم فصل اول نداشتم و بازی در تیم پرطرفدار صنعت نفت برای هر بازیکنی افتخار است اما باور کنید که شرایط خانوادگی اجازه نمی دهد که اینجا بمانم.

وی ادامه داد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و دوست دارم بدون مشکل و دلخوری از صنعت نفت جدا شوم. واقعا زندگی ام در حال نابودی است و از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند. من دوست ندارم اینجا بمانم ولی نمی توانم کاری انجام دهم، واقعا با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم و اگر شرایط روحی خوبی نداشته باشم چگونه می توانم به تیمم یاری کنم؟

ایمانی توضیح داد: وقتی بازیکنی در یک تیم با مشکل روبرو می گردد و قصد جدایی دارد، مسئولان آن باشگاه هم با شرایط آن بازیکن کنار می آیند. قسم می خورم که فقط به دلیل شرایط خانوادگی نمی توانم اینجا بمانم و از باشگاه خواهش می کنم که با جدایی ام موافقت کند. این موضوع تمرکز را از من گرفته و اگر بمانم حتی نمی توانم 10 درصد هم خودم را نشان دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 125

به "ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند، با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمانی: از مسئولان صنعت نفت خواهش می کنم رضایت نامه ام را بدهند، با ذهن درگیر نمی توانم بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید