تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد مالی

به گزارش مجله عکس، سخنگوی کمیسیون بودجه با اشاره به آنالیز بودجه 1400 با حضور قالیباف در این کمیسیون گفت: رئیس مجلس تاکید نمود بودجه آینده باید به نحوی تدوین گردد که موجب افزایش رشد مالی و حمایت از افراد نیازمند گردد.

تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد مالی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه 10 آذر) این کمیسیون گفت: در این جلسه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در کمیسیون برنامه حاضر شد و به همراه اعضای کمیسیون، بودجه سال 1400 و اولویت های آن بحث و آنالیز شد.

وی اضافه نمود: کلیاتی از مسایل مختلف مجلس مطرح و سپس به طور ویژه بر بحث بودجه متمرکز شدیم، اعضای کمیسیون برنامه هم دغدغه های خود را درباره بودجه مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه توضیح داد: موضوع اصلاح ساختار بودجه در این نشست مورد تاکید رئیس مجلس و نمایندگان نهاده شد؛ این در حالی است که این کمیسیون در چند ماه گذشته به طور ویژه بحث اصلاح ساختار بودجه را مورد آنالیز قرار داد؛ همچنین در این نشست توجه به تاثیر درآمد های حاصل از نفت و افزایش هزینه های ناشی از شیوع کرونا بر دیگر مسائل کشور مورد آنالیز نهاده شد.

مفتح گفت: رئیس مجلس بعد از استماع نظرات نمایندگان، جمع بندی نسبت به مسائل داشتند و اعلام کردند، با توجه به حساسیت ها و ویژگی های منابع مالی در بودجه سال آینده باید نسبت به مردم آسیب دیده از شیوع کرونا و تاثیر تحریم ها بر درآمد های حاصل از فروش نفت مورد توجه قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قالیباف همچنین در این جلسه تاکید نمود که باید بر مباحث مالی متمرکز شد و بودجه 1400 به نحوی تدوین گردد که ضمن بهینه سازی ارقام و ساختار آن موجب افزایش رشد مالی و حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1382

به "تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید