تحقق آرزویی دیرین؛ افزایش 154 هزار میلیاردی سرمایه بیمه ایران

به گزارش مجله عکس، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران از افزایش 154 هزار میلیارد ریالی سرمایه این شرکت و رسیدن سرمایه بیمه ایران از 34 هزار میلیارد ریال به رقم بسیار ارزشمند بیش از 189 هزار میلیارد ریال اطلاع داد.

تحقق آرزویی دیرین؛ افزایش 154 هزار میلیاردی سرمایه بیمه ایران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، سید مجید بختیاری با بیان این خبر و ابراز تشکر و قدردانی ویژه از اعضای مجمع عمومی شرکت بیمه ایران در پذیرش نهایی پیشنهاد این افزایش سرمایه اظهار کرد: بنا به مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران که به ریاست دکتر دژپسند وزیر امور مالی و دارایی و با حضور تمامی اعضا تشکیل شد، مجمع با افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به مبلغ 154 هزار و 791 میلیارد ریال که به تایید حسابرس مستقل و بازرس قانونی رسیده است موافقت کرد.

مدیر عامل بیمه ایران، در ادامه، ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر به تک تک اعضای خانواده عظیم و مکرم بیمه ایران، رسیدن به این توفیق ارزشمند را مرهون زحمات و کوشش های تمامی همکاران، معاونان و مدیران برای افزایش سرمایه شرکت دانست و از کوشش های اعضای هیات مدیره و به ویژه زحمات و پیگیری های مستمر سید رسول تاجدار رییس هیات مدیره بیمه ایران برای تحقق این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی کرد.

بختیاری اضافه نمود: به این ترتیب، بنا به صورتجلسه 28 اسفند 99 مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران که به امضای آقایان دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور مالی و دارایی (رییس مجمع عمومی)، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت (عضو مجمع) و دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه (عضو مجمع) رسیده است، سرمایه شرکت بیمه ایران با بیش از پنج برابر افزایش از مبلغ 34 هزار میلیارد و 241 میلیون ریال به 189 هزار میلیارد و 32 میلیون ریال رسید.

مدیر عامل بیمه ایران، در انتها با اشاره به اهمیت حیاتی و کارگشای این افزایش سرمایه و تاثیرات بسیار مثبت آن در تسریع حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بیمه ایران که نقش موثر این تنها شرکت دولتی صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور را پررنگتر خواهد نمود، گفت: این مصوبه روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 برای انجام اقدامات لازم به معاونان و مدیران ذیربط شرکت بیمه ایران. ابلاغ شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1739

به "تحقق آرزویی دیرین؛ افزایش 154 هزار میلیاردی سرمایه بیمه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق آرزویی دیرین؛ افزایش 154 هزار میلیاردی سرمایه بیمه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید