توجیه وزیری که نمی دانست دربی چیست!

به گزارش مجله عکس، رضامراد صحرایی در واکنش به بازتاب سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی دربی که گفته بود در خصوص آن فعلا تصمیم نگرفته ام، اظهار کرد: معلم ها وقتی وارد کلاس جدیدی می شوند گاهی همان روز اول ممکن است نتوانند با آن بچه ها ارتباط برقرار نمایند. آن روز، روز اول حضورم در دولت بود و با خبرنگاران روبرو شدم و بحث هایی کردیم.

توجیه وزیری که نمی دانست دربی چیست!

وی یادآور شد: یکی از سوالات خبرنگاران در آن روز این بود که امتحان روز شنبه که بین التعطیلین است را تعطیل می کنید یا خیر؟ که من گفتم تصمیم نگرفته ام و بحث های دیگری کردیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مطمئن نیستم اما تا جایی که یادم هست آن زمان یک جوانی پشت دوربین مرتب به من می گفت که آقای صحرایی بیا دربی، چون شما وزیر جوانی هستید و خوب هست که حضور داشته باشید و فکر من درگیر آن حرف بود که آن لغزش زبانی از زبان من افتاد.

صحرایی اضافه نمود: نمی گردد یک معلم با سی و چند سال سابقه را با یک لغزش زبانی قضاوت کرد. الحمدالله لغزش من، لغزش کم خطری بوده و هیچ خطری برای کسی نداشته است ولی به نظرم این یک چیز طبیعی بود و به همان میزان طبیعی باید با آن برخورد می شد.

وی با بیان اینکه اکنون ما تصمیمات زیادی گرفته ایم و شهرآوردها را نیز حتما شرکت می کنیم، گفت: ما در دوره نوجوانی و جوانی خود هوادار تیم هایی نیز بوده ایم اما وقتی که وزیر می شوید باید به کارهای مهم تر بپردازید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2292

به "توجیه وزیری که نمی دانست دربی چیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه وزیری که نمی دانست دربی چیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید