حدادی: 16 آذر نشان از عدالت خواهی دانشجویان است

به گزارش مجله عکس، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که دانشجویان ایران اسلامی در همه عرصه ها و ابعاد مختلف درخشیده و راه شهدای 16 آذر ماه را ادامه خواهند داد.

حدادی: 16 آذر نشان از عدالت خواهی دانشجویان است

به گزارش خبرنگاران، علی حدادی نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، نوشت:

16 آذر ماه نشان از، عدالت خواهی، شجاعت، آزادگی و اندیشه ورزی دانشجویانی است که ادامه دهنده راه شهدای عزیز دانشجویی هستند.

یک روزی دانشجویان این سرزمین با علم و آگاهی در برابر استعمار غرب و استبداد با شهامت ایستادند و این اقدام هوشمندانه درس بزرگی برای جامعه دانشجویی امروز است که با روحیه مطالبه گری، استکبار ستیزی و افزایش توان دانش بومی گام های موثری را در راستای تحقق پیشرفت و اعتماد به نفس و خودباوری بردارد.

دانشجویان پر افتخار سربلند ایران اسلامی در همه عرصه ها و ابعاد مختلف درخشیده اند و راه شهدای 16 آذر ماه را ادامه خواهند داد.

ایمان و اعتقاد پایدار دانشجویان عزیز و خدا باور، متفکر، مبتکر، آگاه، متعهد به کشور و آرمان های انقلاب اسلامی پشتوانه محکم در راستای گام دوم انقلاب اسلامی؛ ایجاد تمدن نوین اسلامی با روحیه انقلابی و جهادی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1394

به "حدادی: 16 آذر نشان از عدالت خواهی دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: 16 آذر نشان از عدالت خواهی دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید