سامری: نمایش امیدوارکننده ای داشتیم، تحمل شکست را داریم

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: بدون بازی تدارکاتی نمایش امیدوارکننده ای مقابل شهرداری گرگان داشتیم و همین کار تیمی برای ما ارزش زیادی دارد.

سامری: نمایش امیدوارکننده ای داشتیم، تحمل شکست را داریم

به گزارش خبرنگاران، حماد سامری سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان در خصوص شکست تیمش مقابل شهرداری گرگان در نخستین بازی این تیم در لیگ برتر گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم. ضمن اینکه هدف شما از حضور در لیگ برتر بسکتبال، معرفی بازیکنانی کم تجربه، ولی مستعد به لیگ برتر است. بازیکنان جوان ما که در بین آنها بازیکنان 16 و 18 ساله نیز وجود دارد، احتیاج به کار بیشتر دارند و بعد از این از آنها بیشتر خواهید شنید.

سرمربی خانه بسکتبال خوزستان ادامه داد: ما کار سختی در پیش داریم و خودمان را برای باخت های بیشتر هم آماده نموده ایم، ولی تحمل این شکست ها را داریم.

سامری خاطر نشان کرد: رئیس هیئت بسکتبال خوزستان از تیم ما به شدت حمایت می نماید. مسئولان نیز وعده هایی برای حمایت از تیم دادند، ولی در میانه راه، منصرف شدند. ما نیز تا آستانه انحلال پیش رفتیم، ولی در نهایت تصمیم گرفتیم در لیگ، حضور داشته باشیم. با این حال همچنان احتیاج به حمایت مسئولان داریم.

وی در سرانجام گفت: شرایط تیم ها با هم فرق دارد. ما امروز با تیم قهرمان لیگ بازی کردیم که هیچ احتیاجی به تعریف من ندارد. با این حال بدون بازی تدارکاتی نمایش امیدوارکننده ای داشتیم و همین کار تیمی برای ما ارزش زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1909

به "سامری: نمایش امیدوارکننده ای داشتیم، تحمل شکست را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: نمایش امیدوارکننده ای داشتیم، تحمل شکست را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید