سکوت عجیب وزارت ورزش مقابل مسائل پرسپولیس!

به گزارش مجله عکس، مقدار نوشت: با وجود بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی و عدم معرفی کارگزار رسمی این باشگاه، رسانه رسمی این مجموعه از پرداخت بدهی های خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی تیم خبر می دهند تا شاید فشار طرفداران به این ترتیب کم و کنترل گردد.

سکوت عجیب وزارت ورزش مقابل مسائل پرسپولیس!

اما سوال بزرگی که در این برهه برای افکارعمومی به وجود آمده این است که این پول ها از چه محلی تامین شده است؟ شاید اگر فرایند انتخاب کارگزار سرخ پوشان به نتیجه می رسید چنین اتفاقی طبیعی به نظر می آمد، اما در شرایطی که این مجموعه کارگزار و حمایت کننده مالی ندارد چگونه این حجم از عایدی به وسیله سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تامین شده است؟

البته ممکن است مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شوند، این مبالغ به صورت استقراض تامین شده و پس از انتخاب کارگزار ماجرا با برگرداندن پول فیصله خواهد یافت و همه چیز به حالت طبیعی بازخواهد گشت، اما با در نظر گرفتن شرایط مالی این فرضیه تنها یک احتمال است و هیچ ضمانتی برای اجرای آن وجود ندارد.

عدم وجود شفافیت در فرایند تامین منابع مالی این مجموعه ابهامات فراوانی را به وجود آورده است که تنها با ارائه توضیحات شفاف صدری و همکارانش رفع شدنی است، اما در حال حاضر هیچ تمایلی برای این کار نیست و بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی در این مقطع زمانی رخ دهد.

سکوت دستگاه ورزش نیز در قبال فعل و انفعالات این روز های باشگاه پرسپولیس بحث برانگیز است، به ویژه وقتی شائبه هایی در مورد یاری این وزارتخانه به باشگاه پرسپولیس البته به صورت غیرمستقیم به وسیله فدراسیون فوتبال در بعضی رسانه های خبری مطرح شد و جنجال بزرگی در فضای هواداری و رسانه ای به راه افتاد!

حالا باید دید آیا مدیران وزارت ورزش و جوانان و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در این خصوص شفاف سازی خواهند کرد یا نه؟ عدم شفافیت در این ماجرا نگرانی های بزرگی را برای فوتبالی ها در پی دارد به ویژه اینکه وقتی خاطرات گذشته مرور می گردد یا با کمی آنالیز در احوالات تیم های رقیب از جمله استقلال که در این چاه گرفتار شدند و با استقراض از افرادی خارج از مجموعه با تعهد بازپرداخت بدهی به همراه سود حاصله، می بینیم تصمیمات پنهانی دردسر های بزرگی به وجود آورده است که هر یک از آن ها تا مدت ها باشگاه پرسپولیس را گرفتار یک چالش حقوقی بزرگ نموده است که برای حل و فصل آن انرژی زیادی صرف شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1930

به "سکوت عجیب وزارت ورزش مقابل مسائل پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت عجیب وزارت ورزش مقابل مسائل پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید