عاشورزاده: پس از ریو چالش های من شروع شد، در کلکسیون افتخاراتم جای مدال المپیک خالی است

به گزارش مجله عکس، هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو گفت: دو، سه سال پیش مسئله ای نداشتم اما پس از المپیک و ناکامی در این مسابقات چالش های من شروع شد.

عاشورزاده: پس از ریو چالش های من شروع شد، در کلکسیون افتخاراتم جای مدال المپیک خالی است

فرزان عاشورزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: یکی از شرط های کادرفنی برای ورودم به اردوی تیم ملی پیروزیت در جام ریاست بود. خداراشکر در این رقابت سربلند بیرون آمدم و توانستم نظر کادرفنی را برای ورود به اردوی تیم ملی جلب کنم.

وی افزود: در این آزمون برای تک تک حریفانم برنامه ریزی کرده بودم. تمام تمرکزم روی پیروزی در جام ریاست بود. برایم فرقی نداشت که با چه امتیازی برنده می شوم تنها پیروزی برایم مهم بود که رخ داد.

قهرمان رقابت های جهانی روسیه ادامه داد: جام ریاست سطح فنی خوبی داشت و رقبا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودند. من هم در این مدت به خوبی تمرین کردم تا با آمادگی روحی و بدنی مطلوب به مصاف حریفانم بروم. این جهت خوشبختانه به خوبی گذشت. هدفم این بود در آزمونی که کادرفنی برایم در نظر گرفته بودند پیروز باشم. حالا منتظر تصمیم کادرفنی هستم تا ببینم چه دستوری می دهند تا برایش برنامه ریزی کنم.

عاشورزاده ادامه داد: برای جام فجر نیز ثبت نام کردم و دوست داشتم که در این رقابت ها نیز شرکت کنم اما در دیدار با ابراهیم صفری مصدوم شدم و نتوانستم به شرایطی برسم که در جام فجر مبارزه کنم به همین دلیل این رقابت ها را از دست دادم. با این که به امتیاز این رقابت ها نیاز داشتم اما نمی خواستم طمع کسب این امتیاز باعث گردد تا مصدومیتم دوچندان گردد. به هرحال مسابقه بزرگی در پیش است اگر توفیق شامل حال من شد و کادرفنی صلاح دانستند من را برای حضور در قهرمانی جهان انتخاب کردند دوست دارم بدون آسیب دیدگی تمرینات اردوی تیم ملی را دنبال کنم.

وی یادآور شد: به هرحال از حالا خودم را آماده کرده ام برای هر تصمیمی که کادرفنی می گیرد و آن را می پذیرم. وظیفه من تمرین کردن است و من تمریناتم را دنبال خواهم کرد. اگر در تقدیرم باشد و خدا بخواهد به قهرمانی جهان می روم و اگر نه هم که نمی روم. لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است و روزی دهنده خداست. دراین موضوع نیز خودم را به خدا سپرده ام و توکلم به اوست.

هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم تیم ملی شرح داد: من دو، سه سال پیش هیچ چالشی نداشتم. اما بعد از المپیک و نتیجه ای که در ریو کسب کردم خیلی از نگاه ها نسبت به من تغییر کرد. پس از بازگشت از این بازی ها چالش های من شروع شد. در این مدت تلاش کردم تا آنقدر قوی باشم تا این چالش ها من را از پا نندازد. من الان 22 ساله هستم اما دل یک مرد 50 ساله را دارم. تمام این سختی ها را پشت سرگذاشتم البته در همه حال لطف و مرحمت خدا را دیده ام.

فرزان عاشورزاده مطرح نمود: سال 2018 برایم خوب بود . امیدوارم امسال نیز دست پر باشم. البته در ورزش قهرمانی هیچ تضمینی وجود ندارد. سال 2019 را با 20 امتیاز شروع کردم اما شاید با صفر امتیاز آن را تمام کنم و شاید هم با صفر شروع کنید و با 100 امتیاز به سرانجام برسد. به هرحال هیچ چیزی قطعی نیست. من تمام تلاشم این است که بهترین باشم. خوب تمرین کنم و قدر فرصت هایی که در اختیار دارم را بدانم.

وی گفت: عهدی با خدای خودم بستم و براساس آن چارچوب پیش می روم. حالا مدال المپیک را به من بدهد یا ندهد من براساس همان عهدم پیش می روم. حتی اگر به قهرمانی جهان هم نروم این روحیه را از دست نخواهم داد. به هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر قهرمان جهان بشوم حتما المپیک بروم. شاید قهرمان نشدم و به المپیک بروم ودر المپیک مدال هم بگیرم. به هرحال در کلکسیون افتخاراتم جای مدال المپیک خالی است و باید آنرا به دست بیاورم.

عاشورزاده گفت: من خیلی سختی کشیده ام و این سختی ها مرا قوی کرده است. در طول اردوهایم کیلوهای زیادی را کم می کنم. انتخابم را کرده ام و می خواهم در وزن 58 کیلوگرم باقی بمانم. خیلی برایم سخت است اما به هدفم که فکر می کنم این سختی ها را تحمل می کنم. هیچ وقت نمی خواهم کم بیاورم و در این جهت پیش می روم تا به هدفم برسم.در این میان شاید برخی ها راضی بشوند که فرزان به هدفش نرسد اما من توجهی به این مسائل ندارم و براساس هدف خودم پیش می روم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 159

به "عاشورزاده: پس از ریو چالش های من شروع شد، در کلکسیون افتخاراتم جای مدال المپیک خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشورزاده: پس از ریو چالش های من شروع شد، در کلکسیون افتخاراتم جای مدال المپیک خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید