عرضه 150 عنوان دفتر شعر از فصل پنجم در نمایشگاه کتاب

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: مدیرمسئول انتشارات فصل پنجم ازحضور این انتشارات با 150 عنوان دفتر شعر در نمایشگاه کتاب اطلاع داد و گفت: درختی که می دود... و چاپ هفدهم طوفان واژه ها از جمله این آثار است.

عرضه 150 عنوان دفتر شعر از فصل پنجم در نمایشگاه کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پرویز بیگی حبیب آبادی، شاعر و مدیرمسئول انتشارات فصل پنجم، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های این انتشارات در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: انتشارات کار خود را بعد از اتمام نمایشگاه کتاب سال گذشته، شروع کرد که ثمره کوشش این چند ماه انتشار 63 عنوان کتاب جدید برای سال گذشته بود. علاوه بر این تعداد از آثار، در نظر داریم که تا نمایشگاه کتاب تعداد 13 عنوان اثر نیز در طی این مدت باقی مانده به نمایشگاه برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین انتشارات فصل پنجم، تعداد 90 عنوان از آثاری که قبلاً منتشر نموده بود را با خود به نمایشگاه می آورد که بر این اساس، در مجموع تعداد 150 عنوان اثر از سوی این انتشارات عرضه خواهد شد. از جمله آثار پرفروشی که با چاپ های جدید در این دوره به نمایشگاه کتاب می رسد، می توان به چاپ هفدهم از طوفان واژه ها و چاپ هشتم قبله مایل به تو یاد کرد که سروده حمیدرضا برقعی هستند.

بیگی حبیب آبادی با بیان اینکه ششمین چاپ از حق السکوت سروده محمدمهدی سیار هم در ایندوره نمایشگاه ارائه می گردد، به تازه چاپ های این انتشارات اشاره نمود و یادآور شد: الیمایس اثر جلیل صفربیگی، مرگ با دست های سردش این گربه را ناز کرد سروده بهروز آقاکندی، آدامس گمشده سروده مهدی قنبری، اَبَرمن اثر ساره سجادی، هنوز فرصت هست سروده محمدرضا عبدالکلیان، حبس سکوت اثر عبدالجبار کاکایی، زخم هایم را لاک بزن سروده بیتا رضوی و شجره نامه جن اثر علیرضا بدیع از جمله آثاری است که برای نخستین بار منتشر شده و به نمایشگاه کتاب می رسد.

این شاعر در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان هم اثر جدیدی در نمایشگاه دارید یا خیر، گفت: تصمیم گرفتم شعرهای کوتاهی را که چند سالی است در وبلاگم منتشر می گردد را با عنوان درختی که می دود... منتشر کنم. این مجموعه شامل 160 شعر کوتاه است؛ البته دو سال قبل 104 شعر کوتاه آن در کشور چین به صورت دو زبانه فارسی و چینی منتشر شده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 812

به "عرضه 150 عنوان دفتر شعر از فصل پنجم در نمایشگاه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 150 عنوان دفتر شعر از فصل پنجم در نمایشگاه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید