لاریجانی: ستاد مالی دولت برای حمایت از کسب و کار ها فعال تر گردد ، تاکید بر برطرف احتیاج مردم به اقلام بهداشتی

به گزارش مجله عکس، رئیس مجلس شورای اسلامی در ملاقات وزیر بهداشت گفت: برای جبران افت کسب و کار ها در کشور به دلیل شیوع کرونا، ستاد مالی دولت باید در زمینه پشتیبانی از آن ها فعال تر گردد.

لاریجانی: ستاد مالی دولت برای حمایت از کسب و کار ها فعال تر گردد ، تاکید بر برطرف احتیاج مردم به اقلام بهداشتی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در ملاقات سعید نمکی، رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن دریافت گزارش آخرین تحولات، احتیاجمندی ها و تدابیر اجرا شده برای مقابله با این بیماری در سطح کشور، بر استقرار بعضی اعضای ستاد مذکور در استان های درگیر به ویژه سرکشی مداوم از مراکز درمانی قم و گیلان که بیشترین مراجعات را شاهد هستند، تاکید نمود و با اشاره به اقدامات بین المللی و تماس های خود با روسای مجالس بعضی کشورها، خواهان پیگیری وزیر بهداشت از همتایان خارجی اش برای ارسال اقلام بهداشتی مورد احتیاج به کشور شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این ملاقات، شرایط مدیریت بیماری کرونا را در مجموع و تا این لحظه مناسب توصیف کرد و گفت: احتیاج مردم به اقلام بهداشتی باید هر چه سریعتر برطرف و علاوه بر تجهیز مراکز درمانی، به تمهیدات پیشگیرانه و مقابله ای در استان های درگیر و شهر قم که بیشترین میزان شیوع بیماری کرونا را داراست، سرعت داده گردد.

لاریجانی با توجه به شرایط ویژه قم از حیث شیوع و ابتلا به کرونا، خواهان اعزام یکی از معاونان وزیر بهداشت به نمایندگی از خود و وزیر بهداشت در این استان و سرکشی مستمر به مراکز بهداشتی و درمانی آن شد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با اشاره به تماس های خود با روسای مجالس بعضی کشور ها و دیگر اقدامات در حوزه بین الملل اضافه کرد: ارسال اقلام مورد احتیاج به ایران از سوی بعضی کشور ها در جریان و پیگیری وزیر بهداشت از همتایان خارجی خود در آن

لاریجانی، چاره جویی برای جبران افت شماری از کسب و کار ها در کشور به دلیل شیوع کرونا را ضروری توصیف و تاکید نمود: ستاد مالی دولت باید در زمینه پشتیبانی از این کسب و کار ها فعال تر گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این ملاقات همچنین لزوم همدردی مسئولان با خانواده های قربانیان را یادآور شد و گفت: باید به گونه ای رفتار گردد که رنج مبتلایان کاهش و روحیه امید و توان مقاومت در برابر این ویروس در جامعه افزایش یابد.

لاریجانی همچنین با توجه به احتمال سفر بعضی از شهروندان در این ایام از ستاد مدیریت بیماری کرونا خواست تا با همکاری صدا و سیما هشدار های لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهد.

سعید نمکی، رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز در ابتدای این ملاقات، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در خصوص بیماری کرونا، تدابیر اجرا شده در سطح کشور، چگونگی پایش و برطرف احتیاج های مردم به اقلام بهداشتی و تجهیز و پشتیبانی مراکز درمانی ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، حضور لاریجانی در نخستین روز های شیوع این بیماری در قم و تدابیر وی در شورای تامین این استان را در مدیریت بیماری کرونا موثر توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به حساسیت شیوع کرونا در قم، تمهیدات ویژه ای در این استان بکار گرفته شده است.

نمکی در انتها، تماس های بین المللی رییس مجلس شورای اسلامی و پبگیری های روزانه وی از ستاد مدیریت بیماری کرونا و وزارت بهداشت را کارگشا و مایه دلگرمی خواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 869

به "لاریجانی: ستاد مالی دولت برای حمایت از کسب و کار ها فعال تر گردد ، تاکید بر برطرف احتیاج مردم به اقلام بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: ستاد مالی دولت برای حمایت از کسب و کار ها فعال تر گردد ، تاکید بر برطرف احتیاج مردم به اقلام بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید